به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی؛

دانش آموزان ممتاز با آیت الله شبستری دیدار کردند

ساعتی پیش به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی، دانش آموزان ممتاز آذربایجان شرقی با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند.
کد خبر: ۸۷۶۹۰۴۷
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در دیدار با اشاره به اهمیت روز 13آبان، این روز را بهترین فرصت برای پاسخگویی به گستاخی امریکا عنوان کرد.

آیت الله محسن مجتهد شبستری با بیان اینکه امریکا از آغاز انقلاب تاکنون توطئه های مختلفی را برای مقابله با انقلاب طراحی و اجرا کرده است، به هوشیاری دانش آموزان در برهه کنونی در برابر جنگ نرم دشمن تاکید کرد.

وی در بخش دیگر سخنان خود جهاد علمی دانش آموزان را مهمترین عرصه در مقابله با دشمن دانست و اظهار داشت: دانش آموزان باید در کنار تهذیب نفس به جهاد فکری و علمی نیز اهمیت دهند تا کشور بتواند از وابستگی به بیگانگان رهایی یابد.

 

مسئول بیسج دانش آموزی آذربایجان شرقی نیز در این دیدار با اشاره به 282هزار دانش آموز بسیجی در دو هزار و 877 واحد استان گفت: این دانش آموزان با شعار «دانش آموز بسیجی، حماسه ساز امروز و آینده ساز فردا» مشغول فعالیت هستند.

فرشباف همچنین به برگزاری اردوی راهیان نور در سالجاری اشاره و بیان کرد: 17هزار و 500 دانش آموز به این اردوها اعزام شده و با برنامه ریزی صورت گرفته این تعداد در سالجاری به 45 هزار نفر خواهد رسید.


ارسال نظرات
آخرین اخبار