خبرهای داغ:
کد خبر: ۸۷۶۹۰۳۴
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج : همایش پدافند غیرعامل زیستی در ناحیه مقاومت بسیج  شهرستان راز و جرگلان  با حضور چند تن از مسئولان برگزار شد.

سرگرد ریحانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج راز و جرگلان با عرض تسلیت ایام بیان نمودند: این همایش به نام پدافند غیرعامل است، موضوعی که امروزه اهمیت آن برای همه بخش های جامعه مشخص شده و در مرتبه ی بالایی از توجهات قرار گرفته است.

وی افزود: پدافند غیرعامل مجموعه اقداماتی است که با اجرای آنها بتوان از واردشدن خسارات مالی به تجهیزات، تاسیسات و تلفات انسانی جلوگیری کرد و یا میزان آن را به حداقل ممکن کاهش داد.

وی بیان داشت: حضرت آقا می فرمایند دفاع جزئی از هویت ملت زنده است.

ایشان ادامه دادند: بسیج در موضوع پدافند غیرعامل نقش های برجسته ای را ایفا می نماید که از آن جمله می توان به نقش بسیج در حفاظت از سیستم ها، بازدارندگی، عملیات روانی، ارتقاء توان رزم و رزمایش ها، آموزش آحاد مردم، مدیریت بحران، امداد و نجات، آگاه سازی و ... اشاره کرد.

وی اظهار داشت: نیاز است موضوعات پدافند غیر عامل با همت بیشترآحاد مردم و دستگاه های مختلف پیگیری و اجرایی شود ، که نتیجه آن ایجاد مقاومت ملی پایدار خواهد بود.

در ادامه ریواده فرماندار شهرستان در مورد مدیریت بحران صحبت نمودند و گفتند مقاومت مردمی در حوزه های مختلف باعث نا امیدی دشمن شده است.

قنادی سخنران همایش بیان کردند: از ملزومات این موضوع تقویت زیر ساخت ها، استفاده از روش های بازدارنده و آگاهی بیشتر نسبت به این موضوع است و افزودند که از مهمترین عوامل پایداری و مدیریت بحران و ... است.

داوودی مدیریت پدافند غیر عامل در عملیات سپاه حضرت جواد الائمه(ع) عنوان داشت: بهترین پدافند در حوزه زیستی با توجه به وضعیت کنونی کشور اصلاح سبک زندگی است .

ارسال نظرات
پر بیننده ها