خبرهای داغ:
حجت الاسلام والمسلمین تکمیلی گفت: هیچ کجای تاریخ نیامده است که کاروان اسرای کربلا در مقابل دشمن از خود سازش نشانداده باشند واین همان درس استکبار ستیزی و مقاومت در برابر دشمن است .
کد خبر: ۸۷۶۹۰۲۹
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج ؛ حجت الاسلام والمسلمین تکمیلی امام جمعه شهر پیش قلعه در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه شهر پیش قلعه، به بیان توصیه های اخلاقی امام سجاد پرداختند.

امام جمعه مانه در خطبه دوم با توجه به ایام اسارت کاروان اباعبدالله گفت: بیش از 80 نفر از زن و کودک در چنین ایامی در اسارت دشمن بودند و در شرایط سخت در بیابان های سوزان به سمت شام حرکت میکنند ولی هیچ کجا تاریخ نقل نکرده است که این زنان و کودکان اسیر با دشمن خود سازش کرده باشند، هیچ کجا التماس دشمن نکردند و این همان درس استکبار ستیزی و مقاومت در برابر دشمن است که ماباید از خاندان امام حسین بیاموزیم.

وی ادامه داد: استکبار زمان ما آمریکاست که امروز با کمک برخی از دولتمردان جاهل کشورهای اسلام توانسته فتنه و آشوب را در میان کشورهای اسلامی بیاندازد و در مقابل سایه امنی را برای اسرائیل فراهم آورد. شاید هیچ زمان مانند امروز اسرائیل در امنیت نیست چراکه مسلمانان به خود مشغولند.

ایشان از همه مردم به ویژه جوانان و دانش آموزان خواستند مانند همیشه در راهپیمایی 13 آبان حضور فعال داشته باشند.

تکمیلی تاکید کرد: امروز باید خودمان را در مقابل مستکبرین عالم تجهیز کنیم و البته بدانیم که باید هم در برابر سلاح نظامی دشمن پیشرفته و مقتدر باشیم و هم درد مقابل دشمنی های غیر نظامی او.

وی تصریح کرد:امروز دشمن به مرزهای فرهنگی و عقیدتی و اقتصادی و علمی و سیاسی ما حمله ور شده است که پدافند غیرعامل این است که در مقابل همه این موارد دفاع متناسب و مقتدر داشته باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها