آخرین خبر‎ها از موصل؛

عملیات «الحشد‌الشعبی» در جنوب غرب موصل آغاز شد/تلاش نیروهای بسیج مردمی برای بستن راه فرار داعش به سوریه

فرماندهی عملیات مشترک عراق، اخبار منتشر شده را درباره توقف عملیات آزادسازی موصل تکذیب کرد.
کد خبر: ۸۷۶۸۹۶۶
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج، فرماندهی عملیات مشترک عراق روز جمعه اخبار منتشر شده را درباره توقف عملیات نظامی آزادسازی موصل از اشغال گروه تکفیری صهیونیستی داعش تکذیب کرد. 

سرتیپ «یحیی رسول،» سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک عراق، به خبرگزاری رسمی کویت گفت: «عملیات نظامی آزاد سازی موصل متوقف نشده است و نیروهای عراقی در حال سازماندهی مجدد، استقرار و برداشتن موانع و تله‌های انفجاری هستند که گروه تروریستی داعش برجا گذاشته است. 

وی افزود نیروهای عراقی همچنین برای رسیدن همه یگان‌های نظامی و تجهیزات از همه محور‌ها به نقطه آغاز حمله به موصل هستند تا این حمله به طور همزمان صورت گیرد. 

اخبار لحظه به لحظه از عملیات آزادسازی موصل را در اینجا مشاهده کنید:

9:58 جعفر حسینی سخنگوی، گردان‌های حزب الله عراق به باشگاه خبرنگاران، گفت: هدف از عملیات نیروهای بسیج مردمی و گردان‌های مقاومت در غرب موصل، کامل کردن محاصره این شهر است. ما از فرار اعضای داعش به سوریه جلوگیری خواهیم کرد. 
وی افزود: مسئولیت پوشش هوایی عملیات نیروهای بسیج مردمی در غرب موصل فقط بر عهده نیروی هوایی عراق است. تسریع در آغاز عملیات در محور غربی موصل برای پایان دادن سریع به این عملیات و گرفتن بهانه از ائتلاف آمریکایی برای متوسل شدن به شیوه ویران کردن گسترده موصل مانند رمادی است.

9:22 عملیات نیروهای بسیج مردمی عراق و گروه‌های مقاومت در محور جنوب غربی شهر موصل آغاز شد.

8:43 نیروهای نظامی شیعه در عراق اعلام کردند برای بیرون راندن تروریست‌های داعش از موصل به ارتش این کشور کمک خواهند کرد.

8:22 یکی از فرماندهان میدانی گردان‌های حزب‌الله عراق تأکید کرد هدف از عملیات نیروهای بسیج مردمی در محور غربی موصل، جلوگیری از فرار اعضای گروه داعش به سوریه است.



ارسال نظرات
آخرین اخبار