خبرهای داغ:
حجت الاسلام قاسم باقریان متذکر شد: اگر ما هم مانند برخی از کشورها مسلمان روحیه انقلابی خود را حفظ نکرده و با دشمن دست دوستی داده بودیم عزت و اقتداری برایمان باقی نمی ماند.
کد خبر: ۸۷۶۸۹۶۵
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لنجان،امام جمعه زرین شهر در خطبه های این هفته نماز جمعه زرین شهر گفت: جبهه استکبار و در راس آن آمریکای جنایتکار درصدد است تا روحیه انقلابی ملت ما را بگیرد.

حجت الاسلام قاسم باقریان با بیان اینکه باید با چشمان باز و بصیرت لازم مراقب نفوذ فرهنگی دشمنان باشیم خاطرنشان کرد: اگر ما هم مانند برخی از کشورها مسلمان روحیه انقلابی خود را حفظ نکرده و با دشمن دست دوستی داده بودیم عزت و اقتداری برایمان باقی نمی ماند.

خطیب نماز جمعه زرین شهر با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای(مد ظله العالی) تصریح کرد: این بیانات راهبردی باید آویزه گوش همه ما به خصوص دولت مردان باشد تا خدای ناکرده فریب دشمن را نخوریم.

وی با تاکید بر ترویج روحیه ایثار و مقاومت در جامعه خاطرنشان کرد: روحیه و شهامت ایستادگی در برابر دشمنان نه تنها نباید در میان ما کمرنگ شود بلکه باید با همه وجودمان آنرا حفظ و تقویت کنیم و به نسل های بعدی خود انتقال دهیم.

امام جمعه زرین شهر در ادامه با توجه به کشتار انسان های بی دفاع کشورهای منطقه یادآور شد: چرا کشورهای مسلمان در برابر ظلم به مظلوم ساکت هستند، مگر نه اینکه مکتب غنی اسلام مبتنی بر دفاع از مظلوم بنا شده است؟!

خطیب نماز جمعه زرین شهر اظهار کرد: جبهه استکبار و در راس آن آمریکای جنایتکار نمی خواهند فریاد حمایت از مظلوم ما در دنیا فراگیر شود چراکه در این صورت منافع ایالت متحده آمریکا و حامیانشان به خطر می افتد.

حجت الاسلام باقریان با بیان اینکه تمامی جنایت های در کشورهای منطقه به خاطر تامین امنیت اسرائیل است متذکر شد: امروز دنیا متوجه عراق و سوریه و اقدامات وحشیانه و غیر انسانی و غیر اسلامی داعش و تکفیری ها شده است، اما آن طرف اسرائیل با شدت هر چه تمام جنایات خود را ادامه می دهد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها