ما پرچمداران این انقلابیم، باید نماد هویت سرزمینمان باشیم ما زنده ایم تا سبک زندگی را به معنا و مفهموم اصیلش به جهانیان مخابره کنیم و من به عنوان یک بانوی مسلمان ایرانی که چادرم را از مادرم حضرت زهرا و صبرم را از عمه سادات حضرت زینب کبرا به ارث برده ام.
کد خبر: ۸۷۶۸۹۶۳
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰



 


به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، چه ساده سال ها از کنار مفهوم عمیق این جمله گذشته ایم و در ژرفای معنای آن فرونرفتیم. قیام سرخ عاشورا با علمداری عمه سادات تداوم پیدا کرد و پیام مظلومیت آن را بانویی با صوت حیدری به گوش جهانیان رساند.

باوجود گذشت مدت مدیدی از این واقعه میبنیم پیام آن هرروز فراگیرتر می شود و این چیزی جز معجزه کلام بانوی صبور کرببلا نیست.

بانویی که ایستاد و گفت حسین زنده است و راهش شریان عبور آزادمردان جهان خواهد شد بانویی که فریاد زد من زنده ام که راهش را فریاد بزنم برگوش یزید و یزدیان؛ بانویی که الگوی تمام بشیریت است صلابتش،اقتدارش و صبرش.

بانویی که فاطمه دوم است و فاطمی، فاطمیون را به این راه میخواند، راهی که سال ها بعد امثال معصومه آباد در بند اسارت در دست رژیم بعثی آن را ادامه دادند و ثابت کردند وارث معجر حضرت زینب سلام الله علیه هستند.

آنان که در دست دژخیمان اسیر بودند و به عبارت بهتر آنان را اسیر مرام زینب وار خود کردند، و اسطوره و نماد ملی مذهبی ما شدند برایشان، جوری که همگان از زنانگی زنان سرزمینمان مبهوت شدند و خیره ماندند به زینب های آن نسل.....

این بانوان آزاده برای ما درس دارند و اکنون در عاشورای امروز کربلای جهان ماییم که باید راهشان را ادامه دهیم و فریادمان را برسریزیدیان سردهیم.

ما پرچمداران این انقلابیم، باید نماد هویت سرزمینمان باشیم ما زنده ایم تا سبک زندگی را به معنا و مفهموم  اصیلش به جهانیان مخابره کنیم و من به عنوان یک بانوی مسلمان ایرانی که چادرم را از مادرم حضرت زهرا و صبرم را از عمه سادات حضرت زینب کبرا به ارث برده ام از همین نقطه جهان به تمام جهانیان اعلام میکنم زنان سرزمینمان همانطور که سال ها ثابت کرده اند به قیمت از دست دادن جان و مال و فرزند و شوهر و دیگر خویشان و یا حتی اسارت مردانه به پای این آرمان ایستاده اند و تا ظهور منجی عالم بشریت حتی یک قدم از اصولشان عقب نشینی نخواهند کرد.

ما تازنده ایم زینب وار درصحنه می ایستیم و برای انقلابمان علمداری میکنیم.

چه زیبافرمود آن شهید: آنان که رفتند کار حسینی کردند و آنان که ماندند باید کار زینبی کنند وگرنه یزیدیند.

................

ندا آبادی

انتهای پیام /

ارسال نظرات