خبرهای داغ:
حجت الاسلام علیرضا فرهنگ متذکر شد: آقای روحانی این چه تدبیری است که در ماه اول شروع کلاس های درسی وزیر آموزش و پرورش را بر می دارید و کسی را برای وزارت معرفی می کنید که دستش به فتنه ۸۸ آلوده است.
کد خبر: ۸۷۶۸۹۵۸
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۷
به گزارش پایگاه خبری بسیج لنجان، امام جمعه باغبهادران در خطبه های نماز جمعه این هفته باغبهادران گفت: متاسفانه خانواده های ما در جامعه نسبت به هجمه های دشمنان در خصوص برهم زدن کانون مقدس خانواده غافل هستند.

حجت الاسلام علیرضا فرهنگ با بیان اینکه خانواده ها چشم و هم چشمی و تجمل گرایی را باید کنار بگذارند تصریح کرد: یکی از مصائب آخر الزمان که در روایات های متعددی دیده می شود، چشم وهم چشمی است که باید از آن پرهیز کرد.

خطیب نماز جمعه باغ بهادران با تاکید بر این موضوع که عقده حقارت یکی دیگر از عواملی است که باعث چشم وهم چشمی در جامعه می شود تصریح کرد: باید بدانیم که شخصیت انسان ها به مادیات نیست و اگر شخصی از طبقات اجتماعی پایین تری برخوردار بود، نباید فکر کند که تحقیر شده است و برای اینکه از دیگران کم نیاورد دنبال چشم و هم چشمی برود.

وی در ادامه با اشاره به تغییرات اخیر در کابینه دولت یازدهم متذکر شد: آقای روحانی این چه تدبیری است که در ماه اول شروع کلاس های درسی وزیر آموزش و پرورش را بر می دارید و کسی را برای وزارت معرفی می کنید که دستش به فتنه ۸۸ آلوده است؟!

امام جمعه باغ بهادران با بیان اینکه دولت ما مردم خودش را محرم نمی داند تاکید کرد: برخی از دلتمردان گفته اند که ائمه جمعه نباید در مسائل مهم کشور ورود پیدا کنند که در پاسخ باید بگوییم که چگونه است که آمریکا و سران رژیم منفور صهیونیستی اجازه دارند از مسائل کشورمان آگاهی داشته باشند ولی مردم خودمان چنین حقی ندارند؟

خطیب نماز جمعه باغ بهادران در ادامه با اشاره به در پیش بودن یوم الله ۱۳ آبان تصریح کرد: تسخیر لانه جاسوسی اقدام دیگری در جهت مقاومت در مقابل استکبار بود و آحاد جامعه با تاسی از رهنمودهای رهبر کبیر انقلاب خانه فساد را در کشورمان تسخیر کردند.

حجت الاسلام فرهنگ در پایان ضمن دعوت از عموم مردم برای حضور حماسی در راهپیمایی ۱۳ آبان خاطرنشان کرد: راهپیمایی ۱۳ آبان و رزمایش هایی که سپاه پاسداران در روزهای آتی اجرا می کند، تجلی اقتدار کشور به حساب می آید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها