دیدار با خانواده شهید طادی در شهر بِن

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بن با حضور در منزل پدر فرمانده شهید غلامرضا طادی به مقام والای اسوه های ایثار و حماسه ادای احترام کرد.
کد خبر: ۸۷۶۸۹۵۶
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بن با چند تن از پاسداران این ناحیه به عیادت آقای حاج ابوالقاسم طادی، خیر مدرسه ساز و پدر فرمانده شهید غلامرضا طادی، که مدتی است کسالت دارد، رفتند.

سرهنگ پاسدار سید اصغر موسوی در این دیدار برای این خانواده محترم و بخصوص جناب آقای ابوالقاسم طادی آرزوی صحت و سلامت از خداوند منان کرد و گفت: شما خانواده معظم شهداء بر گردن ما حق بزرگی دارید و ما هر چه تلاش کنیم نمی توانیم قدردان زحمات شما باشیم؛ بنا بر وظیفه و تکلیفی که داریم باید جویای حال شما باشیم.

وی از خانواده شهدا خواست برای ما دعا نمائید، که همیشه در خط شهدا حرکت کنیم و در این راه خداوند یار و یاور ما باشد.

در این عیادت پدر و مادر شهید غلامرضا طادی از حضور پاسداران در منزل خود بسیار شادمان بودند و احساس می نمودند که انگار همسنگران شهیدشان به خانه آنها رفته اند.

گفتنی است: شهید غلامرضا طادی بنی، شانزدهم آبان 1344، در شهر بن به دنیا آمد. دانشجوی دوره کاردانی در رشته ریاضی بود. از سوی بسیج در جبهه حضور یافت. بیست و دوم دیماه 1365، با سمت فرمانده دسته در شلمچه بر اثر اصابت ترکش به سر، به فیض شهادت رسید و پیکر پاک و مطهرش در جوار همرزمان شهیدش درگلزار شهدای شهر بِن از توابع استان چهارمحال و بختیاری به خاک سپرده شده است.

لازم به ذکر است: پدر شهید طادی درحال حاضر زمین احداث یک باب مدرسه همراه با ساخت آن را برعهده گرفته است.

ارسال نظرات