عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفتگو با «بسیج»:

مشکل اصلی اقتصاد کشور وزرای اقتصادی هستند

هدایت الله خادمی گفت: عملکرد نامناسب و فاقد تخصص وزرایی که چندین بار بازنشسته شده ولی همچنان مدیران اصلی کشور هستند ونمی توانند تخصص خود را با فعل و انفعالات اقتصادی کنونی مطابقت دهند عامل مشکلات کنونی است.
کد خبر: ۸۷۶۸۹۴۲
|
۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰
هدایت الله خادمی عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: دولت در سه سال و اندی گذشته  بیکاری را به اوج رسانده و وعده‌های اقتصادی خود را نتوانسته عملیاتی کند. برجام هم نتوانسته گشایش اقتصادی برای دولت ایجاد کند . محدودیت‌های بانکی نیز رفع نشده و مبادلات ارزی با مشکلات قبلی مواجه است.

وی با بیان اینکه مشکل اصلی اقتصادی به وزرای اقتصادی کشورمان برمی‌گردد افزود: عملکرد نامناسب و فاقد تخصص وزرای اقتصادی موجب شده است که رکود اقتصادی در کشور تداوم داشته باشد. در حال حاضر وزرای اقتصادی تمایلی به تغییر وضعیت اقتصادی ندارند و هیچگونه پیشنهاد اقتصادی هم ارائه نکرده‌اند؛ وزرایی که چندین بار بازنشسته شده ولی همچنان مدیران اصلی کشور هستند نمی توانند تخصص خود را با فعل و انفعالات اقتصادی کنونی مطابقت دهند.

خادمی بیان داشت: دولت دم از کاهش نرخ تورم می‌زند این در حالی است که رکود اقتصادی کنونی عامل اصلی کاهش تورم است که نه تنها افتخاری برای دولت ندارد بلکه دولت باید آن را نوعی سرافکندگی بداند.
ارسال نظرات