خبرهای داغ:
خطیب جمعه دولت آباد برخوار:

امسال شعار مرگ بر آمریکا را بلندتر خواهیم گفت

محمودآبادی گفت: صداهایی در کشور به گوش می رسد که به ظاهر هیهات من الذله سر می دهند ولی می ترسند مصداق هیهات من الذله در دنیای امروز را مشخص کنند.
کد خبر: ۸۷۶۸۹۳۰
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار؛ امام جمعه دولت آباد در نماز جمعه ضمن گرامیداشت ۱۳ آبان روز دانش آموز و شهادت حسین فهمیده گفت: مهم ترین هدف کشورهای آمریکا و انگلیس، رژیم منحوس صهیونیست و همچنین کشورهای عربی وهابی؛ به ذلت کشاندن مردم کشور خود و سایر کشورهاست، خصوصاً کشورهای تاثیرگذار در دنیا مانند کشورهایی که در خاورمیانه دارای منابع غنی هستند.
حجت الاسلام و المسلمین سید حسین محمودآبادی در ادامه بی هویت کردن ملت ها، دومین ویژگی استکبار جهانی دانست و افزود: دشمنان اسلام هویت ملی، سیاسی و مذهبی ملت ها را از بین می برند و هویت فاسد خودشان را به آن ها غالب می کنند.
وی تصریح کرد: هنگامی که پرونده تاریخی آمریکا و رژیم صهیونیستی را بررسی می کنیم متوجه می شویم که آنها خصوصیات فرعون مآبانه دارند و می خواهند کسی جز خودشان در دنیا سروری نکند.

خطیب جمعه دولت آباد ضمن اشاره به بحث های انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا گفت: مناظرات انتخاباتی فعلی آمریکا نشان دهنده روحیه کبر و تکبر آن هاست. ظهور استکبار جهانی در آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلیس برای همه آشکار و هویداست و تنها در دین اسلام و مکتب تشیع است که هیچ گاه زیر بار استکبار و ظلم نمی رود.
وی خاطرنشان کرد: دشمنان می خواهند مردم را خوار کنند به همین خاطر در فرهنگ آن ها، نفوذ کرده و هویت آنها را تغییر می دهند تا برده آن ها شوند.
این مسئول تصریح کرد که عاشورا در طول تاریخ به ما درس هیهات من الذله  می دهد. صداهایی در کشور به گوش می رسد که به ظاهر هیهات من الذله سر می دهند ولی می ترسند مصداق هیهات من الذله در دنیای امروز را مشخص کنند. برخی نمی خواهند یزید زمان را بشناسند و معرفی کنند حتی صراحتاً با مباحث و شعارهای ۱۳ آبان و دادن شعار مرگ بر آمریکا مخالفت می کنند.
خطیب جمعه دولت آباد ضمن اشاره به راهپیمایی روز ۱۳ آبان عنوان کرد: امسال شعار مرگ بر آمریکا را بلندتر خواهیم گفت چون مصداق هیهات من الذله امام حسین علیه السلام در روز عاشورا؛ امروزه همان مرگ بر آمریکاست که ما بلند و رسا فریاد می زنیم.

محمودآبادی ادامه داد: شک و شبهه نیست که اینها دشمن ما هستند و پای نابودی ما ایستاده اند دوستی آن ها همراه دشمنی آن هاست هیچ گاه هویت دشمن بودنشان را از دست نداده اند.
وی ضمن دعوت از مردم و دانش آموزان در راهپیمایی روز ۱۳ آبان خاطرنشان کرد: در راهپیمایی شرکت می کنیم تا در تعیین مصداق استکبار دچار اشتباه و تزلزل نشویم.
این مسئول خاطر نشان کرد: ۱۱ آبان روز حماسه و ایثار شهرستان برخوار است که در این روز بیش از ۴۰ نفر از شهدای شهرستان در این روز تشییع شدند به همین مناسبت و به منظور پاسداشت مقام شامخ این شهدا، مراسمی در آستان امامزاده ابراهیم علیه السلام برگزار می شود.
محمودآبادی مراسم توجیه زاءران کربلا در روز اربعین حسینی در روز جمعه هفته آینده در امامزاده ابراهیم (ع) نرمی را یادآور شد و  از همه افرادی که در شهرستان قصد عزیمت به پیاده روی اربعین را دارند خواست برای هر چه بهتر برگزار شدن این پیاده روی عظیم، در این مراسم شرکت کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار