زنگ ایثار و شهادت در مدارس دشتی نواخته شد

بوشهرـ به مناسبت سالروز شهادت حسین فهمیده و روز بسیج دانش آموزی، زنگ ایثار و شهادت در مدارس شهرستان دشتی با حضور مسئولین نواخته شد.
کد خبر: ۸۷۶۸۹۲۴
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۱



به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دشتی؛ فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی صبح شنبه در آئین نواخته شدن زنگ ایثار وشهادت در مدرسه المهدی(عج) شهر خورموج اظهار داشت: اگر تاریخ چهار دهه انقلاب اسلامی مرور کنیم متوجه خواهیم شد که دانش آموزان و نوجوانان ایران چه نقشی داشتند.

سرهنگ علی غضنفری با بیان اینکه نقش دانش آموزان در دوران دفاع مقدس و انقلاب بی نظیر بود، افزود: در دوران دفاع مقدس ۵۰۰ هزار دانش آموز نوجوان و جوان به جبهه های اعزام شدند.

وی ادامه داد: همه برنامه های دشمن با حساب و کتاب است و زمانی که جنگ هشت ساله آغاز کردند دقیقا با زمان بازگشایی مدارس مصادف شد و قصد داشتند در نظام آموزشی ما اخلال وارد کنند و از پیشرفت جامعه جلوگیری کنند.

غضنفری بیان کرد: در شرایطی که کشورهای همایسه ما دچار بحران و جنگ هستند ولی به برکت خون شهدا دشمن جرات نزدیک شدن به مرزهای ما را ندارد .

وی یادآور شد: امروز نیز دچار جنگ نرم و فرهنگی هستیم این نسل باید به خوبی دفاع فرهنگی انجام دهد و دشمنان ما همواره بدنبال ریشه کردن نظام و انقلاب ما هستند و از هیچ تلاشی دریغ نخواهد ورزید.

ارسال نظرات