اعزام اولین کاروان راهیان نور دانش آموزان پسر ناحیه ساوجبلاغ به کربلای ایران

اعزام اولین کاروان راهیان نور دانش آموزان پسر ناحیه ساوجبلاغ با حضورعلی لشگری فرمانده سپاه ناحیه ساوجبلاغ و رئیس آموزش و پرورش هشتگرد و جمعی از مسئولین در مدرسه فنی و حرفه ای موفقیان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۶۸۹۱۴
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، اعزام اولین کاروان راهیان نور دانش آموزان پسر ناحیه ساوجبلاغ با حضور علی لشگری فرماندهی سپاه ناحیه ساوجبلاغ،  رئیس آموزش و پرورش هشتگرد و جمعی از مسئولین در مدرسه فنی و حرفه ای موفقیان برگزار شد.

در این کاروان بیش از ۱۶۰ دانش آموز پسر مدرسه فنی و حرفه ای موفقیان هشتگرد به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
 
سرهنگ علی لشگری با اشاره به شهادت امام سجاد (ع) عنوان کرد: در حادثه عاشورا و بعد از آن واقعه که شهدا رسالت خود را انجام دادند امام سجاد(ع) و حضرت زینب (س) نیز به عنوان پیام رسانان واقعه عاشورا رسالت خود را در جهت آگاهی سازی مردم زمانه و رسوا کردن حالمان ظلم و جور به خوبی به انجام رساندند.
 
وی افزود:  شما دانش آموزان که امروز توفیق عزیمت به سرزمین های نور را پیدا کرده اید بعد از برگشت به عنوان پیام رسانان شهدا همان کاری را انجام بدهید که امام زین العابدین (ع) انجام دادند، شما باید اهداف و آرمان شهدا را خوب بشناسید و در جامعه انتشار دهید و  بدانیم سیره و مرام شهدا چه بوده است.
 
لشگری در پایان خاطر نشان کرد: ما باید درس انسانیت و ایثار را از شهدا بیاموزیم، مرام شهدا این بود که نقشه و توطئه دشمنان و مکر و نفاق منافقان را برملا می کردند، آنها مدافعان حق و عدالت بودند آنها پیرو عدالت بودند لذا رزم ما هم باید رزم دیگری باشد و باید از راه و مرام شهدا صیانت کنیم و نگذاریم که شهدا که مظهر ایثار و گذشت بودند به فراموشی سپرده شوند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار