خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین تاکید کرد: غرب به خاطر مبانی پوسیده‌ای که دارد توانایی ایستادگی و مقاومت در برابر مبانی و منطق جهان اسلام را ندارد
کد خبر: ۸۷۶۸۹۰۱
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵

رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر خود با رئیس‌جمهور بوسنی به موج تکفیر و تروریزم اشاره کردند و گفتند تروریزم اکنون به اروپا نیز سرایت کرده و احتمالاً در آینده هم وضعیت بدتری را رقم خواهد زد و نیز زادگاه این پدیده در ظاهر منطقه عربی است اما در واقع، دولت آمریکا و بعضی از دولت‌های اروپایی عامل اصلی پدید آمدن این حوادث هستند.

حجت‌الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت صاحب‌الامر(عج) قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون این دیدار اظهار کرد: امروز غربی‌ها خود از این واقعیت تلخ که داعش دست‌نشانده امریکا است پرده برداشته‌اند.

وی اضافه کرد: خانم هیلاری کلینتون کاندیدای ریاست جمهوری امریکا در کتاب خود هدف اصلی از ایجاد داعش را مقابله با جهان اسلام معرفی می‌کند.

این مسئول غرب را از نظر مبانی پوسیده دانسته و تبیین کرد: غرب به خاطر مبانی پوسیده‌ای که دارد توانایی ایستادگی و مقاومت در برابر مبانی و منطق جهان اسلام  را ندارد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین ادامه داد: امروزه بسیاری از جهانیان به زیبایی‌های اسلام پی برده‌اند و غرب از راه‌های مختلف و برای رفع ضعف‌های خود می‌خواهد به مقابله با اسلام بپردازد.

حجت‌الاسلام معبودی با اشاره به سخنان آیت‌الله خامنه‌ای تصریح کرد: علیرغم آن که داعش در منطقه‌ای عربی مستقر است، توسط مزدوران غربی حمایت و ساماندهی می‌شود.

وی هدر دادن سرمایه‌های جهان اسلام را از اهداف اصلی گروهک تروریستی داعش عنوان کرد و گفت: نشان دادن جهان اسلام با انسان‌های مزدور و هم‌چنین مخدوش کردن چهره نورانی اسلام از دیگر اهداف این گروهک می‌باشد.

این مسئول داعش را اقدامی برای مخدوش کردن چهره اسلام توسط غرب دانسته و تشریح کرد: در گذشته نیز غربی‌ها با ساماندهی گروهک‌هایی چون طالبان و القائده سعی در مخدوش کردن چهره اسلام داشته‌اند حال آن‎‌که این اقدامات و عملکردهای نابجا خود زمینه‌ساز آگاهی بسیاری از جهانیان شده است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین به وظیفه همگانی مسلمانان برای شناساندن ماهیت اصلی دشمن اشاره کرد و گفت: همه مسلمانان و به‌ویژه اندیشمندان و روحانیون برای شناساندن ماهیت اصلی دشمن که هیچ‌گونه سنخیتی با اسلام ندارد، تلاش کنند.

حجت‌الاسلام معبودی در خاتمه خاطرنشان کرد: داعش در گهواره غرب رشد کرده و این‌ها همان تخم‌هایی هستند که غرب در گذشته گذاشته و امروز تبدیل به جوجه شده‌اند.

1102/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها