بوشهرـ فرمانده سپاه امام صادق استان بوشهر گفت: امروز روحیه شهادت‌طلبی در لبنان وجود دارد اسرائیل توان قدرت رویارویی با ایران اسلامی را ندارد چنانچه بخواهد دست به اقدامی علیه ایران اسلامی بزند نیاز نیست که ما پاسخ دهیم چرا که مقاومت و فرهنگ عماد مغنیه پاسخ به این رژیم خواهند داد.
کد خبر: ۸۷۶۸۸۹۹
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۷
 

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دشتی، فتح‌الله جمیری در سی و ششمین سالگرد سردار شهید حاج علی فقیه که با حضور فرماندار دشتی، امام جمعه خورموج، خانواده معظم شاهد و مسؤولین محلی در روستای زائر عباسی دشتی برگزار شد شهادت امام حسین(ع) را به عموم شیعیان و شیفتگان آن حضرت تسلیت گفت و اظهار داشت: امام حسین(ع) چراغ هدایت و کشتی نجات برای تمام بشریت است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر افزود: امام حسین(ع) کشتی نجات برای یک مقطع و عرصه از تاریخ نیست بلکه برای تمام بشریت در طول تمام تاریخ است.

وی افزود: حماسه‌ای که در روز عاشورا آفریده شد امام حسین (ع) خود، خانواده و همه دارایی‌هایش را برای خداوند در طبق اخلاص گذاشت و تقدیم کرد تا اسلام عزیز برای همیشه بماند.

جمیری یادآورشد: آن زمانی که بنی امیه آمدند که با شهادت امام حسین (ع) و یارانش اسلام را از بین ببرند و باز به حکومت سلطنتی، طاغوتی و عرب جاهلیت خود برگردند امام حسین(ع)، یاران امام حسین با خون خود اسلام را نجات دادند تا آنجایی که حضرت امام خمینی(ره) فرمودند همین ماه محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است.

جمیری بیان داشت: حاج علی فقیه با تبعیت از فرهنگ عاشورا حماسه آفریدند و زمانی که بنی امیه و یزید دوران زمان(صدام یزید) آمدند تا انقلاب ما را متوقف کنند حاج علی‌ها در دفاع مقدس انقلاب را به دنیا صادر کردند و اسلام باز توسط سرور و سالار شهیدان و یارانش حفظ شد و گسترش پیدا کرد.

وی افزود: امروز نام انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) و نام امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در جهان می‌درخشد و این فرهنگ عاشورا بود که باعث حفظ انقلاب شد همانطور که در سال 61 هجری باعث شد اسلام بماند و انقلاب به دنیا صادر شود.

جمیری یادآورشد: فتنه‌گران در سال 88 آمدند تا دفاع مقدس را متوقف کنند وقتی مردم دیدند به تاسوعا و عاشورا توهین و دهن‌کجی شد به خیابان‌ها آمدند و باز هم باعث حفظ انقلاب اسلامی شدند و امام حسین(ع) بار دیگر به فریاد اسلام رسید.

حرکت پیاده‌روی اربعین زمینه‌ساز ظهور است.

وی با بیان اینکه اربعین حسینی همه ساله به مردم جهان معرفی می‌شود تصریح کرد: حرکت پیاده‌روی اربعین زمینه‌ساز آن ظهوری است که همه ما در انتظار آن هستیم.

وی با بیان اینکه سرزمینی که شهیدان حاج علی فقیه، ابوتراب عاشوری،  شهید مهدوی و شهدای بسیجی و سپاهی از آن برخواسته‌اند مقدس است ادامه داد: فرهنگ عاشورا فرهنگ مقاومت و ایثار و ایستادگی در برابر دشمن است و الگوگیری از این فرهنگ برگرفته از فرهنگ غنی عاشورا است.

فرمانده سپاه امام صادق استان بوشهر اضافه کرد: شهدای کربلا و عاشورا الگویی برای مردم در سراسر عالم است و باید قدردان این فرهنگ باشیم و نسبت به آن توجه کنیم زیرا شهدا مظهر مقاومت و اقتدار برای ما هستند.

این مسؤول تصریح کرد: آنچه امروز دشمن را به عقب رانده و به وحشت انداخته فرهنگ عاشورا است که باعث افزایش قدرت ایران در جهان شده است.

جمیری تاکید کرد: با فرهنگ ایثار و شهادت می‌توانیم طی طریق کنیم زیرا فرهنگی است که ما را به مقصد می‌رساند.

وی یادآورشد: امروز روحیه شهادت‌طلبی در لبنان وجود دارد اسرائیل توان قدرت رویارویی با ایران اسلامی را ندارد چنانچه بخواهد دست به اقدامی علیه ایران اسلامی بزند نیاز نیست که ما پاسخ دهیم چرا که مقاومت و فرهنگ عماد مغنیه پاسخ به این رژیم خواهند داد.

ارسال نظرات