خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه قدس:

نام ایران، لرزه بر اندام ابرقدرت های جهان بویژه آمریکا و اسرائیل می‌اندازد

جانشین فرمانده سپاه قدس گفت: امروز کشورهای زیادی در دنیا وجود دارند که از ایران بزرگ‌تر هستند ولی نامی از آنها مطرح نیست ولی ایران اسلامی توانسته است لرزه بر اندام ابرقدرت ها بویژه آمریکا و اسرائیل بیندازد و مایه زجر آنها شود.
کد خبر: ۸۷۶۸۸۹۴
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار اسماعیل قاآنی در یادواره "آبروی کوچه‌ها، افتخار محله" با محوریت سردار شهید سید حسن میر رضوی که در محل هیأت حسینی سادات شهرستان فردوس برگزار شد، اظهار داشت: مجلس شهدا، مجلس عزا نیست بلکه مجلس عزت و سربلندی اسلام و مسلمانان است.

وی افزود: شهدا در استمرار یک خط روشن باعزت که مسیر شهادت ائمه معصوم(ع) و به ویژه امام حسین(ع) است به میدان رفته و به شهادت رسیدند.

جانشین سپاه قدس گفت : شهدا در بعد شخصیتی ویژگی های مشترک داشتند که از آن میتوان به طور قطع به دنیا آمدن در دامن پاک، خوردن شیر پاک و بزرگ شدن با نان حلال اشاره کرد وهمین پیشینه پاک است که این دفاع و جبهه را مقدس کرد.

وی تصریح کرد: شیعه تنها مکتبی است که همه رهبران آن بدون استثنا به شهادت رسیده‌اند و این یک امتیاز بزرگ برای شیعه است که هیچ مکتبی چنین امتیازی ندارد.

قاآنی یادآور شد: شهدای ما با تأسی به سالار شهیدان امام حسین(ع)، مسیر عزت را طی کرده و جان خود را فدای اسلام و ارزش‌های اسلامی کردند بنابراین هر محله، هر شهر و یا هر منطقه‌ای که شهید بیشتری دارد، از عزت بیشتری برخوردار و احساس افتخار بالاتری دارد.

جانشین فرمانده سپاه قدس افزود: امروز کشورهای زیادی در دنیا وجود دارد که هم از ایران قدرتمندتر و هم بزرگ‌تر هستند ولی نامی از آنها در هیچ کجا مطرح نیست ولی ایران اسلامی توانسته است لرزه بر اندام ابرقدرت ها بویژه آمریکا و اسرائیل بیندازد و مایه زجر آنها شود.

قاآنی با اشاره به اینکه گاهی مسائل جنگ به درستی بیان نمی‌شود، به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس پرداخت و تصریح کرد: رزمندگان خط ‌شکن قبل از عملیات ، تمام زوایای دشمن را بررسی میکردند و گاهی برای شناسایی منطقه رزمندگان 48 ساعت لباس غواصی پوشیده و در سرمای زمستان اطلاعات کسب می‌کردند.

وی یادآور شد: شهدای ما ثابت کردند که دشمن هراندازه هم که قدرتمند و دارای امکانات باشد وقتی با اتکاء به خداوند، صادقانه وارد میدان شوند و اصل دین خدا را محقق کنند، خداوند آنها را یاری می‌کند.

جانشین فرمانده سپاه قدس با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ جنگ انقلاب اسلامی سبب شد که در سال 2000 اسرائیل از جنوب لبنان فرار کند، گفت: با ترویج فرهنگ جنگ انقلاب اسلامی اسرائیل از شعار "نیل تا فرات" خود گذشته است و امروز در مراکز تحقیقاتی داخل سرزمین‌های اشغالی بحث اسرائیل بر سر این است که تا چند سال دیگر وجود دارد و چند سال دیگر از بین می‌رود.

وی در ادامه تاکید کرد: اگر فرهنگ جمهوری اسلامی ایران به جوانان مسلمان عراق تزریق نمی شد اکنون دیگر شاهد این دلاورمردی ها در آزاد سازی موصل نبودیم.

جانشین سپاه قدس خاطر نشان کرد: اگر شهدا را تکریم میکنیم تنها به خاطر موفقیت در میدان نیست بلکه به خاطر موفقیت در هدف هم هست و قطعا اگر نورانیت ولایت نبود این راه روشن به شهدا نشان داده نمی شد و ما هرچه داریم از برکت ولایت است.

گفتنی است؛ در این مراسم، سیدمهدی میررضوی برادر دو شهید سیدحسن و سیدجواد میررضوی علاوه بر قرائت فرازی از وصیت‌نامه سردار شهید سیدحسن میررضوی به بیان خاطراتی از دوران انقلاب و دوران دفاع مقدس پرداخت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها