مسئول بسیج دانش آموزی بانه از اعزام 570 دانش آموز پسر از مدارس این شهرستان به مناطق عملیاتی شمالغرب خبر داد.
کد خبر: ۸۷۶۸۸۷۷
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، هدایت صالح نسب مسئول بسیج دانش آموزی بانه با اعلام این موضوع گفت: آبانماه امسال ، تعداد 570 دانش آموز پسر مقاطع متوسطه از مدارس شهرستان بانه عازم مناطق عملیاتی شمالغرب کشور می شوند.

وی با بیان اینکه این تعداد دانش آموز طی سه مرحله اعزام خواهند شد افزود: دانش آموزان مذکور در ابتدا از یادمان شهدای غریب و گمنام سیران بند بانه بازدید خواهند کرد و پس از صرف ناهار و اقاماه نماز در این یادمان شهرستان بانه را به مقصد سنندج ترک خواهند کرد.

صالح نسب خاطرنشان کرد، کاروان های راهیان نور دانش آموزی شهرستان بانه همان شب را برای شرکت در رزمایش شبانه تحت عنوان "مردان آسمانی" در سنندج حضور خواهند یافت و صبح روز بعدش را نیز از تپه الله اکبر و باشگاه افسران این شهر دیدن می کنند.

مسئول بسیج دانش آموزی بانه همچنین با اشاره به اعزام دانش آموزان دختر مدارس بانه به مناطف عملیاتی دوران دفاع مقدس شمالغرب کشور در قالب کاروان های راهیان نور نیز گفت: مهر ماه امسال بالغ بر 423 دانش آموز دختر این شهرستان در قالب کاروان های راهیان نور از یادمان های دفاع مقدس شهرستان بانه و سنندج دیدن کردند.

وی، اردوهای راهیان نور را مهم‌ترین برنامه فرهنگی در مقابله با هجمه نرم دشمنان دانست و افزود: طبق برنامه ریزی های قبلی در پاییز امسال در مجموع بالغ بر یک هزار دانش‌آموزان دختر و پسر شهرستان بانه به مناطق عملیاتی شمالغرب اعزام می‌شوند.

صالح نسب تصریح کرد: دراین کاروان های راهیان نور دانش آموزی به همراه هر اتوبوس ، تعدادی از عوامل اجرایی از جمله راویان دفاع مقدس ، مربیان پرورشی، داوطلبان هلال احمر و مسئول کاروان نیز نیز حضور دارند .

ارسال نظرات