عضو کمیسیون انرژی در گفتگو با «بسیج»:

اقتصاد کشور از مدیریت فشل دولت رنج می‌برد/ افزایش بیکاری و رکود در دولت یازدهم

هدایت الله خادمی با بیان اینکه اقتصاد فشلی در دولت یازدهم افزود: مردم با هجمه فشل اقتصادی مواجه شده اند که نتوانسته تغییراتی را در اقتصاد مردم ایجاد کند و هر روز با مشکلات اقتصادی مواجه هستند.
کد خبر: ۸۷۶۸۸۶۲
|
۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۷
هدایت الله خادمی عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با بیان اینکه عملکرد مناسب اقتصادی در دولت یازدهم دیده نمی‌شود، اظهار داشت: علی‌رغم وعده‌های فراوانی که دولت برای بهبود وضعیت اقتصادی ارائه داده است هیچ کدام تحقق پیدا نکرده است.

وی با بیان اینکه مدیریت فشل در دولت یازدهم ، اقتصاد را دچار محدودیت کرده است افزود: قرار دولت بر این بوده است تا طی 100 روز اقتصاد معیشتی مردم را تامین و بهبود دهد ولی چنین روندی مشاهده نشده است و مردم با هجمه فشل اقتصادی مواجه شده اند  که نتوانسته تغییرات مورد انتظار را در اقتصاد مردم ایجاد کند و هر روز با مشکلات اقتصادی مواجه هستند.

خادمی بیان داشت: قول‌های نافرجام دولت باعث شده است تا موج بیکاری و فقر رشد پیدا کند و جمعیت بیکاری جوانان فارغ التحصیل هم رو به فزونی است لذا دولت باید تاکتیک اقتصادی را در شرایط کنونی به کار بندد و اقتصاد را با نگاه سیاسی پیش نبرد که خسارت آفرین برای مردم بوده است .
ارسال نظرات
آخرین اخبار