خبرهای داغ:
امام جمعه فردوس گفت : بیشترین وقت و حوصله رهبری برای جوانان گذاشته می شود و امروز امید رهبری به جوانان و بسیج و حلقات صالحین است .
کد خبر: ۸۷۶۸۸۳۴
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام بابایی در دیدار با شورای حوزه و سرگروه های حلقات صالحین حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی به نقش جوانان از ابتدای اسلام تا کنون اشاره کردند و افزود: چه در زمان پیامبر (ص) و چه در زمان حرکت انقلابی امام ، جوانان در سیر تحقق انقلاب اسلامی در رکاب امام قرار داشتند و نقش بسزایی در این مسیر الهی ایفا کردند .
 
حجت الاسلام بابایی گفت : در زمان دفاع مقدس نیز جوانان بودند که با شوق و اشتیاق به جبهه های جنگ حق علیه باطل شتافتند که درصد بالای شهدای جوان ما حاکی از این رشادت ها و ایثارگری ها می باشد .
 
وی با اشاره به 13 آبان ماه روز جهانی مبارزه با استکبار جهانی افزود : به تعبیر امام راحل حرکت جوانان و دانشجویان در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا انقلاب دوم محسوب می شود که چه بسا از انقلاب اول مهمتر بود .
 
امام جمعه فردوس گفت : در زمان زعامت رهبری امام خامنه ای ( مد ظله العالی )  نیز بیشترین وقت و حوصله رهبری برای جوانان گذاشته می شود که این گواه از موقعیت حساس جوان در حرکت انقلاب را دارد .
 
وی با اشاره به فرموده پیامبر (ص) مبنی بر اینکه  هر کبیر و مسنی افضل نیست بلکه هر که فضیلت بیشتری دارد برتر و بزگتر است افزود : امید رهبری به جوانان ، بسیج  و حلقات صالحین بسیج است .
 
لازم بذکر است در اولین روز از هفته بسیج دانش آموزی جمعی از شورای حوزه و سرگروه های صالحین بسیج دانش آموزی ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس با امام جمعه شهرستان دیدار کردند . 
ارسال نظرات
پر بیننده ها