خبرهای داغ:
امام جمعه هندیجان گفت:پیشرفت هندیجان با اتحاد ،همدلی و مصلحت اندیشی بوجود خواهد آمد که در وضعیت معیشت مردم تأثیرگذاراست.
کد خبر: ۸۷۶۸۷۶۷
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۷
به گزارش خبرنگار هندیجان ،امام جمعه هندیجان حجت الاسلام والمسلمین علی شمیل پور در خطبه های نماز جمعه  در مصلای مسجد جامع اظهار کرد:از مردم و مسؤولان صبور و ولایتمدار هندیجان تقدیر وتشکر دارم که در تمام مراسمات وبرنامه ملی و مذهبی حضوری فعال و تأثیر گذار  داشتند و در مدت ۳سال که امام جمعه شهرستان بودم همکاری وتعامل خوبی داشتند وبه علت جابجایی از همه مردم خداحافظی می کنم.

وی افزود:بامشارکت خیرین و پیگیری های  دکتر شاهرخ درویشی گروه ورزش بیمارهای خاص مردم نهادهندیجان فعال است که برای توسعه این گروه نیاز به حمایت بیشتری است.

وی بابیان گرامیداشت روز ۱۳آبان گفت:دانشجویان پیرو خط امام لانه جاسوسی آمریکارا در روز۱۳آبان تسخیر نمودند و در مقابل آمریکا ایستادگی و مبارزه کردند که با این کار دست آمریکا برای همیشه از کشور قطع شد.

شمیل پور امام جمعه هندیجان عنوان کرد: مجوز را ه اندازی حوزه علمیه برادران گرفته شده که با همکاری مردم فعال خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت سلامت محیط زندگی بیان کرد:در روزهای گذشته دریک حرکت جهادی توسط جمعی از جوانان هندیجان شروع به  جمع آوری زباله هانمودند که انتظار میرود همه مردم بصورت محله به محله درسطح شهرستان این کار ادامه داشته باشد.

خبرنگار هندیجان شعبانی
ارسال نظرات
پر بیننده ها