امام جمعه ملکشاهی گفت: از قوه قضائیه می خواهم که وظایف خود را در قبال فساد مالی 8هزار میلیاردی صندوق ذخیره فرهنگیان، هر چه سریعتر انجام دهد.
کد خبر: ۸۷۶۸۷۴۸
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، به نقل از ملکشاهی خبر؛ سیدعبدالله امینی" امام جمعه ملکشاهی در خطبه های این هفته نمازجمعه ضمن اشاره به روز نوجوان و بسیج دانش آموزی گفت: فلسفه نامگذاری این روز به روز نوجوان و بسیج دانش آموزی الگوپذیری نوجوانان ما از شهدای نوجوان جنگ تحمیلی است.

وی اظهار کرد: شهدای نوجوان جنگ تحمیلی چند شاخصه مهم داشتند که برای نسل جدید نوجوان بسیار مهم و راهگشاست؛ اولین ویژگی شهدای نوجوان ما این بود که این بزرگواران اهل نماز جماعت و جمعه بودند و محل اعزام آنان و حتی تجهیز و کفن و نماز آنها در مسجد بود، دومین ویژگی شهدای نوجوان ما اعتقاد راسخ به اصل ولایت فقیه و اسلام و نظام بود، سومین ویژگی این شهدای بزرگ روحیه ایثارگری و شجاعت و غیرت بود.

امام جمعه ملکشاهی گفت : ما ملتی هستیم که با تاسی به سیدالشهداء برای حفظ نظام و ولایت و اسلام حاضریم از فرزندان شیرخوار خود نیز بگذریم.

پرئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ملکشاهی با اشاره به 13 آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان پیرو خط امام و روز ملی مبارزه با استکبار گفت : استکبار ستیزی به این معناست که دشمن به دنبال نابودی ماست ما هم به دنبال نابودی دشمن باشیم و لو اینکه لسانی باشد، اگر ما در زبان می گوییم مرگ بر آمریکا همان آمریکا سال هاست که در زبان و عمل مرگ بر ایران اسلامی می گوید.

استاد حوزه علمیه در ادامه افزود: آیا کودتای 28 مرداد در راستای مرگ بر ایران نبود؟
آیا 8 سال جنگ تحمیلی علیه ملت مظلوم ما توسط استکبار مصداق مرگ بر ایران نبود؟
آیا انواع و اقسام تحریم ها ظالمانه در همین راستا نیست؟
آیا سلب حقوق مسلم کشور توسط استکبار و پروژه ایران هراسی در جهان و انواع تهاجم فرهنگی و تهدید های مکرر نظامی و نفوذ در ارکان مختلف نظام همه برای ساقط کردن نظام ما نیست؟

خطیب نماز جمعه ملکشاهی سپس با اشاره به اختلاس 8000 میلیاردی صندوق ذخیره فرهنگیان گفت : صندوق ذخیره فرهنگیان با هدف ارائه خدمت به ويژه در ايام بازنشستگى فرهنگيان به وجود آمد و سرمايه آن با كسر ۵ درصد از حقوق فرهنگيان و واريز ۵ درصد سهم دولت در حال فعالیت است.

امام جمعه ملکشاهی تصریح کرد: اختلاس صورت گرفته در این صندوق خیلی فاجعه بار است، جدای از اینکه چگونه می شود فردی هم خودش و هم همسر و فرزندش از مدیران مالی این صندوق باشند، عمق این فاجعه به حدی است که مديرعامل دستگيرشده صندوق ذخيره فرهنگيان، سال گذشته تعداد فرهنگيان عضو اين صندوق را ۹۰۰ هزار نفر عنوان كرده بود.

وی اذعان کرد: با تقسيم ۸ هزار ميليارد تومان رقم سوءاستفاده مالى از صندوق ذخيره فرهنگيان بر تعداد اعضاى آن به عدد ۸/۸ ميليون تومان مى‌رسيم. بنابراين به عبارتى مى‌توان گفت مسؤولان صندوق ذخيره فرهنگيان به‌طور ميانگين ۸/۸ ميليون تومان از جيب هر فرهنگى عضو اين صندوق، برداشته اند.

امینی افزود: ازدولت بابت برکناری وزیر آموزش و پرورش در این راستا تشکر و قدردانی می کنم و از قوه قضائیه می خواهم که وظایف خود را در قبال این فساد مالی هر چه سریعتر انجام دهد.

ارسال نظرات