امام جمعه دره شهر: به برکت رهنمودهای مقام معظم رهبری بعنوان یکی از بزرگترین اساتید قرآن، دهها میلیون از جوانان، نوجوانان وکودکان به حفظ وقرائت قرآن گرایش معجزه آسایی پیدا کرده اند که همین مسئله در تعارض مستقیم با با منافع استکبار است.
کد خبر: ۸۷۶۸۷۴۶
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، به نقل سیمره خبر؛ حجت الاسلام "محمدجواد قنبر بیگی" امام جمعه دره شهر در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان گفت: برخی رسانه ها، شبکه های ماهواره ای و سایتهای مختلف به پرو بال دادن به مسائل خاص زیر نظر صهنویست واستکبار به دنبال تحقق اهداف پلیدشان هستند.

وی اظهار کد: این رسانه ها با نقاب جوانمردی، اخلاق و ایمان به برخی پرونده های خاص کشور که هنوز صحت و سقم انها معلوم نیست پرداخته در صورتی که اینها بویی از جوانمردی، ایمان وشرافت نبرده اند.

قنبر بیگی با بیان اینکه این رسانه ها به دنبال هدفهای کلان سیاسی هستند، افزود: نمونه بارز آن بزرگنمایی پرونده یکی از آقایان است که باید به دنبال فهمیدن هدف پلید انها باشیم.

وی تصریح کرد: به برکت رهنمودهای مقام معظم رهبری بعنوان یکی از بزرگترین اساتید قرآن، دهها میلیون از جوانان، نوجوانان وکودکان به حفظ وقرائت قرآن گرایش معجزه آسایی پیدا کرده اند که همین مسئله در تعارض مستقیم با با منافع استکبار است.

خطیب نماز جمعه دره شهر یادآورشد: هدف انها از اینگونه تهمتها مایوس کردن مردم از یادگیری و مانوس بودن خانواده ها با قرآن است که البته آنان راه به جایی نخواهند.

وی افزود: همین رسانه ها چرا به برنامه های ساماندهی شده مانند کنسرتهای مختلط و تئاترهای مستهجن با آن همه مشکلات نمی پردازند و برخورد نمی کنند.

حجت الاسلام قنبر بیگی با بیان اینکه وزارت ارشاد با دبودجه بیت المال به اینها بال وپر داده، تصریح کرد: این کار بویی از سه کلمه فرهنگ، ارشاد واسلامی این وزارتخانه ندارد و برای برگزاری مجدد اینها باید مراقب خودشان باشند.

وی خاطرنشان کرد: در ماهواره، فضای مجازی و شبکه های مختلف مطالب زیادی ردو بدل می شود که برای شنیدن و انتقال انها چه درست و چه غلط باید جوابگو باشیم.

قنبر بیگی اظهار کرد: بر اساس گفته قرآن کریم دشمن ترین افراد را نسبت به خودتان اول یهودیها وبعد مشکرین هستند.

خطیب نماز جمعه دره شهر در ادامه به فرا با اشاره به فرا رسیدن یوم الله 13 آبان گفت: استکبارستیزی درقرآن یک سنت است که بر اساس ایات کتاب خدا اهل ایمان از ولی و سرپرست قرار دادن دشمنان، یهودیها و نصرانیها نهی کرده است.

وی تصریح کرد: چرا برخی به کشورهای مدعی اسلام مانند همانند آل سعود خبیث که غلام حلقه بگوش اسرائیل و نصرانیها هستند روی خوش نشان می دهند.

حجت الاسلام قنبر بیگی در ادامه به انتخابات آمریکا نیز اشاره کرد و افزود: این دو نماینده برای کدخدایی بر دنیا همانند دو حیوان همدیگر را می درنند.

وی با بیان اینکه همچین حیواناتی جز به کافر شدن ما راضی نیستند، یادآورشد: در داخل کشور بعضیها مانند اموزش و پرورش با حذف درس استکبارستیزی شهید "حسین فهمیده" در راستای همراهی با استکبار و دشمنان قسم خورده کشورمان گام بر می دارند.

قنبر بیگی همچنین به تشکیل ستاد اربعین در شهرستان اشاره کرد و افزود: سال گذشته با اینکه ما دیر شروع بکار کردیم اما با کمک مردم ولایتمدارومحب اهل بیت شهرستان بیش از100 هزار غذا و یک میلیاردو 120 میلیون ریال به زائران امام حسین (ع) کمک شد.

امام جمعه دره شهر این رقم را که نسبت به شهرستانهای استان بالاتر دانست و خاطر نشان کرد:، کسانی که آمادگی کمکها مختلف وخدمت رسانی به زائران امام حسین(ع) رادارند به ستاد اربعین شهرستان مراجعه تا مورد رحمت و هدایت پروردگار قرار گیرند.

ارسال نظرات