امام جمعه کلیبراستان آذربایجان شرقی گفت:ترویج امربه معرف ونهی ازمنکر یک واجب اجتماعی است تا دینی و د رصورتیکه فریضه امر به معرف ونهی از منکر ترک شود ، اشرار و شیاطین بر جوامع اسلامی تسلط پیدا خواهند کرد.
کد خبر: ۸۷۶۸۷۴۵
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۱
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام موسوی امام جمعه کلیبراستان آذربایجان شرقی درهمایش مجمع بسیج شهرستان که باموضوع امر به معرف ونهی از منکر برگزار شد با اشاره به شبکه گسترده تبلیغات علیه دین اسلام گفت: اگر در شرایط کنونی فریضه امر به معرف ونهی از منکر ترک شود به تدریج اشرار و شیاطین برجوامع اسلامی تسلط پیدا خواهند کرد.

امام جمعه کلیبر ولایت را بارزترین معروف عصر امروز دانست و افزود: بایدگوش به فرمان ولایت باشیم چراکه بهترین کسی که می تواند معروفات و منکرات را برای مردم بهتر بشناساند ولی فقیه است.

وی با بیان اینکه بزرگترین تهدید، تهدید نفس است که همواره سعی دارد انسانها را در وادی ضلالت و تباهی گمراه سازد، اظهار داشت: منکرات خارجی که انقلاب اسلامی را در طول ۳۶ سال گذشته تهدید کرده است بیشتر مسائل فرهنگی بوده است که غرب و استکبار برای ملت ایران نسخه پیچی می کند و تلاش می کند به خرد جمعی جامعه ما تحمیل کند.

وی منکرات اخلاقی، منکرات اقتصادی و منکرات سیاسی را بارزترین منکرات مبتلابه جامعه نام برد و ادامه داد: نظارت همگانی چاره ساز پیشگیری از منکرات ریز و درشت هر جامعه است.

 " حاتمی"  فرمانده سپاه ناحیه کلیبر نیز درسخنانی کوتاه با نقل فرمایشاتی از مقام معظم رهبری گفت: عاشورا هم درس است وهم عبرت یعنی باید از مکتب سرخ امام حسین درس آزادگی وتسلیم نشدن در برابر ظلم را یاد گرفت وهم با بررسی جریان عاشورا مراقب باشیم که این جریان دیگر در جوامع اسلامی تکرار نشود.
ارسال نظرات