امام جمعه ایوان گفت :تریبون نماز جمعه تریبون دفاع از نظام و اسلام است ،هرکس به ارزش‌ها بتازد توسط ائمه جمعه رسوا می‌شود.
کد خبر: ۸۷۶۸۷۳۸
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، به نقل از جویزر؛ حجت الاسلام لروند امام جمعه شهرستان در خطبه های این هفته نمازجمعه شهرستان به بحث آفتهای زندگی پرداخت وگفت:یکی از آفت های بزرگ زندگی ها،آفت بزرگ طلاق است که دامن گیر جوامع شده است.

خطیب جمعه شهرستان با اشاره به سخن پیامبر گرامی اسلام مبنی بر اینکه خداوند هیچ چیز در دنیا منفورتر از طلاق خلق نکرده است گفت:انتخاب نامناسب،سخت‌گیری در مهریه‌ها، چشم وهم‌چشمی،بی وفایی،تهاجم فرهنگی ،اعتیاد ،خیانت،ضعف اعتقاد،سن بالای ازدواج...از عوامل اصلی طلاق در جامعه است .

لروندبا اشاره به آمار طلاق در شهر های اطراف گفت : وقتی که در برخی شهرها و استان‌ها اطراف آمار طلاق به 37 درصد رسیده،این یعنی هشداری که همگان باید صدای آن را بشنوند و هرکدام به نوبه خود اقدامکنند.

لروند در ادامه یادو خاطره نوجوان 13ساله بسیجی شهید محمد‌حسین فهمیده گرامیداشت وتصریح کرد: این شهید والا مقامنمونه یک الگوی مناسب برای جوانان و نوجوانان است.

خطیب جمعه شهرستان با اشاره به روز استکبار‌ستیزی و روز دانش آموز یعنی 13آبان، بد عهدی‌های آمریکا در برجام را متذکر شدو گفت: این خود مهمترین سند صحیح بودن اقدام انقلابی دانشجویان بوده است.

وی ادامه داد:بر همگان لازم وضروری‌ است که امسال در راهپیمایی 13آبان حضور گسترده داشته باشند، گرچه احساس می‌شود دست‌هایی در کار است کهآمریکا را با لباس میش نشان دهند اماآنها باید بدانند درندگی از خصوصیات گرگ است و هر گونه ضعف نشان دادن سببحمله این حیوان درنده می‌شود.

لروند با اشارهبه حملات متعدد وزیر مستعفی ارشاد به تریبون‌های نماز جمعه تصریح کرد: وزیر مستعفی ارشاد در مراسم خداحافظی از وزارت ارشادگفت "یک امام جمعه‌ای تئاتری را اصلا ندیده ولی چون با معاون مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مشکل داشته اعتراض کرده است".

وی ادامه داد:این نوع حملاتمصداق کامل فرافکنی بودهوتریبون نماز جمعه تریبون دفاع از نظام و اسلام است و معلوم است هرکس به ارزش‌ها بتازد توسط ائمه جمعه رسوا می‌شود.

امام جمعه ایوان اضافه کرد:پس از این سخنان بی‌منطق وزیر مستعفی ارشاد اسلامی خبرنگار یکی از سایت‌هادر شبکه‌های اجتماعی امام جمعه ایوان را مورد حمله قرار داد و گفت: مصداق این سخنان وزیرامام جمعه ایوان بوده است که اینجانب جواب دادم اولا که سخنان وزیر خطاب به استان لرستان بوده و اگر خطاب ایشان به من بوده من به دفاع از ارزش‌های اسلامی افتخار می‌کنم و در این راه از ملامت امثال وزیر ابایی ندارم و ثانیا اینجانب تئاتر مذکور را کاملا دیده‌ام و هیچ دشمنی هم با معاون مدیرکل ارشاد ایلام نداشتم .

لروند در پایان گفت:در دیانت مدیرکل ارشاد اسلامی شکی نیست، از ایشان که دغدغه پاسخگویی داشتند تشکر میکنم و انتظار هم دارم نگذارند استان ایلام به عنوان قدمگاه شهیدان و دروازه شور و شعور حسینی به چالش کشیده شود.

ارسال نظرات