خبرگزاری بسیج: همزمان با هفته تربیت بدنی از مجموعه تربیت بدنی شهرداری باقرشهر و اداره ورزش و جوانان تجلیل شد .
کد خبر: ۸۷۶۸۶۹۹
|
۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ رئیس و اعضای شورای اسلامی باقرشهر از مجموعه تربیت بدنی شهرداری باقرشهر و اداره ورزش و جوانان تجلیل وقدردانی به عمل آوردند .

دکتر حبیبی رئیس شورای اسلامی باقرشهر به همراه حسین حبیب زاده نایب رئیس و کاظم عبادی عضو شورای اسلامی باقرشهر با حضور در واحد تربیت بدنی شهرداری باقرشهر و اداره ورزش و جوانان باقرشهر ضمن تبریک به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش ، با اهدا لوح تقدیر از تلاش های مستمر مجموعه تربیت بدنی و اداره ورزش و جوانان  باقرشهر تجلیل کردند .

دکتر حبیبی در این بازدید ضمن تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش گفت: این هفته فرصت مغتنمی برای تجلیل از خدمتگزارانی است که عرصه ورزش کشور که با توسعه ورزش همگانی، برای ساختن جامعه ای سالم و پر نشاط و همچنین برای حضور مقتدرانه ایران اسلامی در میادین بین المللی تلاش فراوان می کنند.

وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه اداره ورزش و جوانان و تربیت بدنی شهرداری باقرشهر در دوره چهارم مدیریت شهری روند بسیار خوبی داشته و ما شاهد مدال آوری و پیشرفت چشمگیرجوانان غیور این خطه در حوزه ورزش هستیم جا دارد مراتب سپاس و قدردانی خود را از تمام کسانی که برای ورزش شهر زحمت می کشند اعلام داریم .

 

 

ارسال نظرات