خبرگزاری بسیج: قائم مقام شهردار تهران از پروژه تقاطع غیر همسطح باقرشهر بازدید به عمل آورد .
کد خبر: ۸۷۶۸۶۹۸
|
۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۸

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ شریفی قائم مقام شهردار تهران به همراه شهردار منطقه ۱۹ تهران، مدیرکل املاک شهرداری، مدیرعامل سازمان پارکها و رییس شورای اسلامی باقرشهر از پروژه تقاطع غیر همسطح باقرشهر بازدید کردند .

حمیدی معاون مالی اداری شهرداری باقرشهر گفت: پروژه تقاطع غیر همسطح یکی از پروژه های مهم شهرداری تهران محسوب می شود که جزو اولویت اول رسیدگی قرار دارد لذا بازدید میدانی از این پروژه هر ماه صورت می گیرد و قائم مقام شهردار تهران   از نزدیک روند پیشرفت پروژه را مشاهده کرد.

وی با بیان اینکه تا کنون ۵۰ درصد از فاز اول این پروژه به اتمام رسیده است، اظهار داشت: با توجه به اینکه پیمانکار پروژه نسبت به انجام تعهداتش کوتاهی کرده است لذا سبب تاخیر در انجام پروژه شده و افتتاح پروژه با دو ماه تاخیر در اواخر بهمن ماه صورت می گیرد .

حمیدی با اشاره به اینکه عمده کار تکمیل فاز اول پروژه است، تصریح کرد: در فاز اول این پروژه عملیات رو گذر و زیر گذر انجام می شود و مشکل بار ترافیکی در این فاز حل خواهد شد و در فاز دوم پروژه تقاطع غیر همسطح لاین کندرو تا ابتدای بهشت زهرا (س) صورت می گیرد .

معاون مالی اداری شهرداری باقرشهر گفت: تاکنون شهرداری باقرشهر ۱۴ میلیارد تومان برای تملک این پروژه هزینه کرده است که از ابتدای سال جاری شهرداری تهران تملک ها را پذیرفته و شهرداری باقرشهر در کارشناسی و بررسی پرونده ها جهت تسریع امور همکاری می نماید .

حمیدی در ادامه افزود: برق ضلع جنوب شرقی این پروژه را شهرداری باقرشهر انجام داده و شهرداری تهران نیز طبق توافقاتی که با اداره برق داشته ضلع غربی را انجام خواهد داد .

وی در خصوص معارضین این پروژه یادآور شد: شهرداری منطقه ۱۹ معارض ملکی این پروژه را با کارشناسی شهرداری باقرشهر انجام خواهد داد .

لازم به ذکر است؛ طرح احداث تقاطع غیر همسطح بلوار علامه عسگری با جاده قدیم قم علاوه بر یک پل روگذر جنوب به غرب شامل یک زیرگذرغرب به شرق و ۲ دوربرگردان جنوب به جنوب و شمال به شمال است و با بهره‌برداری از این پروژه علاوه بر تسهیل ترافیک برون ‌شهری، ترافیک درون‌ شهری ساکنان به خصوص در روزهای آخر هفته و منتهی به بهشت زهرا (س) کاهش می یابد و شهروندان با آرامش خاطر بیشتری می توانند عبور و مرور کنند  .

ارسال نظرات