کد خبر: ۸۷۶۸۶۸۷
|
۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۹
حجت‌الاسلام سید امان الله حسینی‎صدر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یاسوج با اشاره به در پیش بودن چهارمین سالگرد رحلت عالم ربانی حضرت آیت‌الله سید کرامت‌الله ملک حسینی نماینده سابق ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد  اظهار داشت: مردم دین‌باور، انقلابی و ولایتمدار این استان به طور حتم بار دیگر با حضور در چهارمین سالگرد رحلت این عالم مجاهد در 12 آبان ماه ارادت خود به سادات و روحانیت را نشان می‎دهند.

وی با اشاره به 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی عنوان کرد: 13 آبان برگرفته از مکتب حضرت امام حسین(ع) بوده که در آن مبارزه با کفر و استکبار به مردم انقلابی و مومن ایران آموخته شد.

حسینی‌صدر با تاکید بر اینکه عدم تبعیت ملت ایران از استکبار دلیل دشمنی آنان است ابراز کرد: تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در 13 آبان 1343، بنامگذاری  13 آبان 1357 بنام روز دانش‌آموز و تسخیر لانه جاسوسی در 13 آبان 1358 سه واقعه مهم تاریخی بوده که در این روز شکل گرفته است.

مسئول نمایندگی دفتر ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: سه واقعه 13 آبان در سال‌های مختلف هرکدام تاثیرگذاری خاص خود را در همان برهه داشته و سبب تغییر شرایط شده و به نوعی بر دیگری برتری ندارد.

حسینی‌صدر خواستار حضور پرشور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی 13 آبان شد و افزود: به طور حتم در این روز برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب ورق می‌خورد و دشمن همچون گذشته مایوس می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه آرزوی استکبار محو و نابودی تفکر اصیل اسلامی است عنوان کرد: بیداری اسلامی موجود در منطقه دشمن را برای رسیدن به توطئه‎های شوم آنان ناکام گذاشته و به شدت دنبال توقف موج و نهضت ایجاد شده بیداری اسلامی هستند و برای انحراف در بیداری اسلامی از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کند.

حسینی‌صدر با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری دشمن با نفوذ دنبال از پای درآوردن انقلاب اسلامی است گفت: دشمن به این نتیجه رسیده که با کودتا نمی‌تواند آسیبی به انقلاب اسلامی بزند و لذا دنبال نفوذ در بین مردم و مسئولان است که باید هوشیار باشیم و این نقشه دشمن را نیز با شکست روبه‌رو کنیم.

امام جمعه موقت یاسوج با اشاره به صفات یزدیان و اشتراک آنان با استکبار جهانی افزود: یزد در واقعه کربلا بی‌رحمانه برخورد کرد و همان روش و منش را نیز استکبار جهانی در زمینه مسلمان بکار گرفته است.

ارسال نظرات