خبرهای داغ:
امام جمعه موقت اردستان:

ایران از یک قدرت منطقه ای به قدرت جهانی تبدیل شده است

حجت الاسلام موسوی گفت: نامزدهای ریاست جمهور آمریکا مرتب در سخنرانی هایشان از ایران نام می برند چون حریفی جز ایران گویا در جهان ندارند و همین نشان می دهد ایران از یک قدرت منطقه ای به قدرت جهانی تبدیل شده است.
کد خبر: ۸۷۶۸۶۳۸
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج،امام جمعه موقت اردستان اظهار کرد: نامزدهای ریاست جمهور آمریکا مرتب در سخنرانی هایشان از ایران نام می برند چون حریفی جز ایران گویا در جهان ندارند و همین نشان می دهد ایران از یک قدرت منطقه ای به قدرت جهانی تبدیل شده است.

حجت الاسلام سید مهدی موسوی در خطبه های نماز جمعه این شهر در مسجد جامع اردستان گفت: اگر کسی عقل را محور فعالیت های خودش قراردهد همانطور که رهبر انقلاب فرمودند و معتقد است برای پیشبرد انقلاب باید به دشمن وابسته باشد عقل خود را باخته این ها از دشمن واهمه دارند.

خطیب جمعه اردستان با بیان اینکه شجاعت  و مردانگی درس هایی است که از محرم و صفر گرفته می شود تصریح کرد: این تداوم می تواند باعث بقای اسلام باشد و در روحیه مسلمانان نقش بسزایی دارد.

رئیس حوزه علمیه شهید مدرس اردستان با بیان اینکه هشتم آبان ماه شهادت شهید محمد حسین فهمیده، نوجوانی که با تاسی به قاسم ابن الحسن علیه السلام مقابل دشمن یکه و تنها ایستاد تصریح کرد: ایشان را همین بس که رهبر کبیر انقلاب در وصف ایشان فرمود رهبر ما آن نوجوان ۱۳ساله است.

وی افزود: متاسفانه امسال درس رهبران آسمانی در کتاب دانش آموزان حذف شده است که این خود یک معما است وقتی روزنامه اسرائیلی می گوید ایران اگرمایل به اجرای موارد برجام می باشد باید موارد درسی کتاب های درسیش تغییر کند و همسو با  روزنامه اسرائیلی این اقدام صورت می گیرد، اینچه معنایی می تواند داشته باشد.

موسوی تصریح کرد: پدافند غیر عامل مخصوص یک اداره و نهاد خاصی نیست ومی تواند برای فرد فرد جامعه مثمر ثمر باشد و حضور شما در مراسم ها و مسائل سیاسی و  اجتماعی خود یک پدافند غیرعامل است چون نوعی عامل بازدارنده محسوب می شود.

امام جمعه موقت اردستان با اشاره به ۱۳آبان ماه روز تسخیر لانه جاسوسی گفت: در این روز بیش از پیش موقعیت آمریکا و دشمنی آن برای همگان آشکار شد.

رئیس حوزه علمیه شهید مدرس اردستان اعتماد به اصل ولایت فقیه در جامعه اسلامی را باعث تضمین امنیت جامعه دانست و گفت: ایشان باج به زمین وزمان نمی دهد و جایی برای نفس کشیدن دشمن باقی نگذاشته است.

ارسال نظرات