امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ گفت: دشمنان نظام و انقلاب برای ایجاد یاس و ناامیدی به ویژه بین جوانان برنامه ریزی کرده اند و وظیفه ما هوشیاری در مقابل این هجمه های فرهنگی است.
کد خبر: ۸۷۶۸۶۳۳
|
۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج،حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی ناطقی در خطبه های این هفته شهر هشتگرد، اظهارداشت: دشمنان از وقتی که از طرق نظامی موفق به نفوذ به جوانان و نوجوانان ما نشدند، همواره درپی راه نفوذی از طریق ابتذال فرهنگی و ایجاد فرهنگ مصرف گرایی وبسط اندیشه نتوانستن و یاس و ناامیدی در ذهن و فکر جوانان هستند که باید با برنامه ریزی مناسب با این هجمه ها مقابله کرد.
وی شعار مرگ بر آمریکا را در 13 آبان نشانه رشد انقلابی جوانان ونوجوانان بیان کرد و گفت: این شعار بخاطر روح استکباری وخیانت آنها به ملت ها است.
امام جمعه ساوجبلاغ در ادامه با تقدیر از مسئولین شهرستان در تحقق حق آب به شهرستان ساوجبلاغ از آب سد طالقان، گفت:پس ازسال ها پیگیری مسئولین ساوجبلاغ در تخصیص آب به این شهرستان، خواسته به حق این مردم محقق شد و دولت هم این امر را اجابت کرد.
وی افزود: با توجه به سرازیر شدن سرریز جمعیت شهرهای تهران وکرج به شهر جدید هشتگرد این اقدام بسیار به جا ومناسب بود.
ناطقی به فرا رسیدن 8 آبان سالروز شهادت شهید فهمیده و روز نوجوان اشاره کرد و گفت: نوجوانان ما آماده زمینه سازی هستند و در این بین نقش والدین ومعلمان با الهام از روش و سیره قرآن واهل بیت(ع) برای تعلیم وآموزش آنان می تواند در ساختن جامعه ای اسلام محور موثر واقع شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها