امام جمعه رضوانشهر امنیت، عدالت و رفاه سه شاخصه مهم در نظام جمهوری اسلامی ایران است و حضور مقتدرانه بسیج در میادین مختلف امنیت پایدار و مثال زدنی را در منطقه ایجاد کرده است.
کد خبر: ۸۷۶۸۶۱۸
|
۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از رضوانشهر، حجت الاسلام والمسلمین هادی حبیبی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رضوانشهر اظهار کرد: شرع نزولی انقلاب اسلامی استکبار ستیزی است.

امام جمعه رضوانشهر تصریح کرد: هر دولتی و هر مجموعه ای که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در راس کار باشد، در این شالوده و مسیر حرکت می کند و استکبار یعنی کشورهای قلدری مثل آمریکا که در جهان میگویند حرف ما درست است  جمهور اسلامی همچین چیزی را بر نمی تابد و با ظلم مبارزه می کند.

حبیبی ادامه داد: ۱۳ آبان مخصوص دانش آموزان نیست بلکه یک احساس مسئولیت برای تمامی دستگاه ها و نهاد ها می باشد.

وی گفت: پیاده روی اربعین حسینی تاثیر بسزایی در روحیه جوانان مذهبی دارد و حرکت کاروان های پیاده یک امنیت محسوسی را برای سایر کشور های منطقه ایجاد کرده است و به نوعی یک مانور اقتدار و امنیت در منطقه می باشد.

امام جمعه رضوانشهر اضافه کرد: امنیت، عدالت و رفاه سه شاخصه مهم در نظام جمهوری اسلامی ایران است و حضور مقتدرانه بسیج در میادین مختلف امنیت پایدار و مثال زدنی را در منطقه ایجاد کرده است.

حبیبی در پایان گفت: رزمایش دو گردان الی بیت المقدس شهرستان رضوانشهر که با انضباط و اقتدار با شکوهی برگزار شد لذا همه باید قدردان بسیجیان باشند که عامل امنیت در داخل کشور می باشند.

ارسال نظرات