فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه بسیجیان بدون هیچ چشمداشتی در پاسداری از انقلاب اسلامی و دفاع از کشور در تمام عرصه‌ها حضور دارند، گفت: این انقلاب در مسیر خود با برپایی عدالت به ستیز با نظام سلطه برخاسته و این نبرد ادامه دارد.
کد خبر: ۸۷۶۸۵۹۱
|
۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آستارا، سردار محمد عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس گیلان امروز( ۷ آبان) در صبحگاه مشترک بسیجیان پایگاه‌های مقاومت بسیج سپاه ناحیه این شهرستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران قرار است تحول بزرگ بشری را در جهان به وجود آورد، گفت: این انقلاب قرار است پرچم را به دست صاحب اصلیش برساند و عدالت را در جهان برقرار کند.

وی افزود: این انقلاب در مسیر خود با برپایی عدالت به ستیز با نظام سلطه برخاسته و این نبرد ادامه دارد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه بسیجیان بدون هیچ چشمداشتی در پاسداری از انقلاب اسلامی و دفاع از کشور در تمام عرصه‌ها حضور دارند، تصریح کرد: بسیجیان عصاره این ملت هستند و برای پاسداری از انقلاب اسلامی باید در تمامی عرصه ها آمادگی کامل داشته باشند.

سردار عبدالله پور اضافه کرد: بسیجیان سلحشور و قهرمان برای دفاع از آرمان ها وارزش های انقلاب اسلامی و تمامیت ارضی کشور با تمام  توان در صحنه حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه حضور بسیجیان در تمام عرصه ها کشور را بیمه کرده است، خاطرنشان کرد: هم اینک قدرت های منطقه بدون ایران کاری نمی‌توانند به پیش ببرند و این امر در حوزه دفاعی تثبیت شده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه دشمنان اسلام و انقلاب می‌خواهند کشور در عرصه‌های اقتصادی و فرهنگی دچار ضعف شود، افزود: دشمن در عرصه‌های فرهنگی با تمام ابزارهای ضد فرهنگی خود به جان نوجوانان و جوانان جامعه افتاده که باید نسبت به توطئه های آنان آگاه باشیم و نقشه هایشان را نقش بر آب کنیم.

سردار عبدالله پور با اشاره به اینکه اگر بخواهیم در عرصه اقتصادی روی پای خود بایستیم باید گوش به فرمان و تابع فرامین مقام معظم رهبری باشیم، گفت: با تکیه بر وحدت، در کنار هم بودن و تبعیت از رهبر معظم انقلاب می‌توان کشور را در زمینه‌های فرهنگی و اقتصادی تقویت کرد.

ارسال نظرات