فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بینالود (طرقبه شاندیز) بیان داشت: شهرستان طرقبه و شاندیز تبدیل به حیاط خلوتی برای فساد و فسق و فجور دیگر مناطق غیربومی شده است.
کد خبر: ۸۷۶۸۵۷۳
|
۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷
به گزارش  خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار قدیر اسدزاده در جلسه توجیهی امربه معروف و نهی ازمنکر با حضور جمعی از مسئولین امربه معروف و نهی از منکر در طرقبه ضمن ابراز تأسف از اینکه شهرستان طرقبه و شاندیز تبدیل به حیاط خلوتی برای فساد و فسق و فجور دیگر مناطق غیربومی شده افزود: مسئولینی که واقع‌بین نیستند از برخی موضوعات مانند کنسرت‌ها در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی سوءاستفاده نکنند.

وی با تأکید بر این مردم طرقبه شاندیز مردمی مذهبی و متدین هستند گفت: بایستی توجه داشت با این همه هجمه های ضدفرهنگی واردشده به این منطقه ییلاقی اما باز هم مردم روحیه اصیل مذهبی خودشان راحفظ کرده اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بینالود (طرقبه شاندیز) اظهار داشت: باتوجه به اینکه عوامل فساد در شهرستان مربوط به خارج منطقه می شوند لذا هدفمان این است که با در دستور کار قرار دادن موضوع امر به معروف ونهی از منکر نسبت به این مسایل بی تفاوت نباشیم چراکه روش غیرت زدایی از جانب دشمن به طور جدی در کمین جامعه است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها