آیت‌الله نوری همدانی:
مرجع تقلید شیعیان گفت: آن کشوری که تروریست پرور است خود عربستان است و با اینکه این کشور داعیه اسلام را دارد اما تمام امکانات خود را برای ساختن داعش و فرقه های تکفیری به کار می برد.
کد خبر: ۸۷۶۸۵۲۶
|
۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج،‌ آیت الله نوری همدانی عصر امروز در دیدار با دمیر حضرت محی‌الدین با اشاره به سالروز شهادت امام سجاد(ع) اظهار داشت: بر همه مسلمانان لازم است که شناخت به زمان داشته باشند شناخت زمان به معنای شناخت حوادث، اهل زمان، شناخت دوستان و افراد متحد با اسلام است.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه کشور سوریه در مقابل صهیونیست‌ها و آمریکائیان مقاومت کرده و ایستاده است، افزود: کشور سوریه در صف اسلام است و همه ما از کشور سوریه حمایت کرده و حفظ مقاومت سوریه بسیار مهم است.

آیت‌الله نوری همدانی بیان کرد: از آن‌روزی که انقلاب اسلامی به وقوع پیوست و نظام اسلامی توانمند و قدرتمندی به وجود آمد که به مردم عزت و عظمت و آزادی بخشید و دو جبهه به وجود آمد یک جبهه اسلام، برادری و اتحاد و جبهه دیگر آمریکا و صهیونیست و آل سعود است.

وی گفت: با وقوع انقلاب ایران مسلمانان امیدوار شدند که خود را از یوغ استکبار و استعمار رها کنند از این جهت غرب، صهیونیست‌ها و آل سعود در مقابل مسلمانان صف‌بندی کرده و به اشکال مختلف دست به دسیسه و جنگ علیه مسلمانان زده‌اند.

استاد برجسته حوزه علمیه با بیان اینکه غرب با تشکیل داعش و تکفیری‌ها به دنبال نابود کردن مسلمانان است، تصریح کرد: با سلاح آمریکا یمن و سوریه را می‌کوبد و با تبلیغات ایران هراسی به دنبال تضعیف نظام جمهوری اسلامی ایران است اما ایران اسلامی با ثبات قدم به راه خود ادامه می‌دهد.

آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به همکاری ایران و روسیه و با ابراز خرسندی از وحدت این دو کشور گفت: آن کشوری که تروریست پرور است خود عربستان است و با اینکه این کشور داعیه اسلام را دارد اما تمام امکانات خود را برای ساختن داعش و فرقه‌های تکفیری به کار می‌برد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که مسلمانان روز به روز وحدت و همکاری خود را در مقابل دشمنان افزایش دهند.

ارسال نظرات