قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی:

باید تفکر بسیجی در همه بخش‌های آستان قدس رضوی جاری و ساری شود

قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: تفکر بسیجی باید در همه بخش‌های آستان قدس رضوی جاری باشد و ما باید پرچمدار راه و مسیر شهدا باشیم و به خانواده‌های آنان خدمت کنیم.
کد خبر: ۸۷۶۸۵۱۵
|
۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج،‌ سید مرتضی بختیاری شامگاه پنجشنبه در نخستین یادواره شهدای آستان قدس رضوى که در تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار داشت:خدمت به زائران امام رضا(ع)‌ را ادامه راه شهدا است و باید تفکر بسیجی در همه بخش‌های آستان قدس رضوی جاری و ساری شود.

وی افزود:خداوند سبحان می‌گوید اگر شهیدتان رفت من جانشین شهیدتان در زندگی‌تان هستم، بنابراین منازل خانواده‌های شهیدان خیلی عظمت دارد.

بختیاری در جمع خانواده‌های معظم شهدا، مسئولان و مدیران آستان قدس رضوى تصریح کرد: کسانی که جانشان را در راه خدا هدیه می‌کنند، مقرب درگاه خداوندند و خانواده‌های این شهدا نیز افتخارآفرین هستند؛ نور شهدا و فرهنگ ایثار هر جا باشد، بیمه‌کننده است چرا که خون شهدا غوغا می‌کند.

قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه خانواده شهدا باید سلاح بر زمین افتاده فرزندانشان را بردارند، عنوان کرد: امروز خدمت‌رسانی به زائران امام رضا(ع) ادامه راه شهداست و خدمت به زائر حضرت رضا(ع) برداشتن سلاح شهیدان است.

وی تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس که به دیدار همسنگرانم در بیمارستان می‌رفتم و مجروحان را می‌دیدم  از روحیه بزرگ آنان درس می‌گرفتم.

بختیاری افزود: تفکر بسیجی باید در همه بخش‌های آستان قدس رضوی جاری باشد و ما باید پرچمدار راه و مسیر شهدا باشیم و به خانواده‌های آنان خدمت کنیم.

گفتنی است، در مراسم نخستین یادواره شهدای حرم مطهر رضوی مردم شهید پرور مشهد مقدس با پیکر یکی از شهدای مدافع حرم نیز وداع کردند.

ارسال نظرات