خبرهای داغ:
حجت الاسلام هاشمی گفت: درس خواندن در مدارس فرسوده که گاهی اوقات خطر جانی برای دانش آموزان در پی دارد شایسته فرزندان شهرک طالقانی نیست.
کد خبر: ۸۷۶۸۵۱۲
|
۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸

حجت الاسلام سید سلمان هاشمی  امام جمعه شهرک طالقانی بندرماهشهر  در خصوص وضعیت مدارس این شهرک در گفت و گو با خبرگزاری بسیج ماهشهر  اظهار کرد: اغلب مدارس  شهرک طالقانی  متعلق به چند سال پیش بوده و فرسوده هستند و باید مرمت و بازسازی شوند.
حجت الاسلام سید سیدسلمان هاشمی  افزود: از فرصت‌هایی که خداوند در اختیار ما قرار می دهد باید به نحو شایسته استفاده کامل شود.

وی ادامه داد: هر شخصی درهر پست و مقامی که باشد باید وظیفه خود را برای مردم وجامعه و در راه خدا به بهترین شکل انجام دهد.

امام جمعه شهرک طالقانی  گفت: آموزش و پرورش و متولیان این نهاد نقش اساسی و راهبردی در تربیت نیروی مومن، متعهد و کارآمد برای نظام دارند و در این مورد باید تمام همت خود را به کار گیرند.

سید سلمان هاشمی ضمن تقدیر از زحمات رئیس آموزش و پرورش بندرماهشهر عنوان کرد: برخی مدارس در وضعیت مطلوبی قرار ندارند و امیدواریم نگاه ویژه‌ای به این مناطق شود، چرا که باید عدالت در توزیع امکانات و زیرساخت‌های آموزشی در سطح شهرک طالقانی برقرار باشد.

امام جمعه شهرک طالقانی گفت: درس خواندن در مدارس فرسوده که گاهی اوقات خطر جانی برای دانش آموزان در پی دارد شایسته فرزندان شهرک طالقانی نیست.

وی  مدارس را محل پرورش انسان‌های بزرگ و اندیشمند دانست و افزود: مراکز آموزشی شهرک طالقانی باید از بهترین و مجهزترین مراکز  باشد
و از مسئولین مربوطه انتظار می رود با وجود پتروشیمی های بزرگ و عظیم در این منطقه نگاه ویژه‌ای به مناطق محروم خصوصاً شهرک طالقانی داشته باشند

حجت الاسلام هاشمی  تصریح کرد : در بسیاری از مدارس شهرک طالقانی  محیط سالم و بهداشتی برای ورزش و تفریح بچه‌ها وجود ندارد. حتی وجود آبخوری‌ها و سرویس های بهداشتی سالم  در بسیاری از مدارس شهرک  به یک رویا تبدیل شده است.

امام جمعه شهرک طالقانی در ادامه با اشاره به اختلاس جدید صورت گرفته در صندوق فرهنگیان می گوید: برخی جریان های سیاسی سعی می کردند روی موضوع اختلاس از صندوق فرهنگیان مانور بدهند ولی وقتی که هویت افراد متخلف آشکار شد،  سکوت کردند.

وی در پایان تاکید کرد: حالا عده ای می خواهند با منتسب کردن این اختلاس به دولت قبل از زیر بار مسئولیت آن شا

ارسال نظرات
پر بیننده ها