بوشهر-سرهنگ احمدی تصریح کرد: دشمن اصلی ما صهیونیست و آمریکا است و عربستان در حد و اندازه‌های این نیست که بخواهد ما را تهدید کند
کد خبر: ۸۷۶۸۴۷۹
|
۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دشتی، احمدی در جمع فرماندهان و کارکنان مدیریتی حوزه های مقاومت بسیج شهرستان دشتی با اشاره به اهمیت یادگیری نهج البلاغه اظهار داشت: پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و تاکیدات فراوان از سوی امام (ره) و مقام معظم رهبری در خصوص یادگیری قرآن به شکل‌های مختلف، اکنون سفارش موکد مقام عظمای ولایت به نهج البلاغه و یادگیری مفهومی آن است.

وی با اشاره به ورود نیروهای بسیجی و سپاهی برای تعلیم و تربیت، علاقه‌مندان به نهج البلاغه افزود: شما به عنوان نیروهای انقلابی و ارزشی تکلیف بسیار بزرگی بر دوش دارید که زمینه‌ای در سپاه و بسیج ایجاد کنید که نهج البلاغه همانند قرآن در بین افراد جامعه فراگیر و رایج شود.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اینکه موفقیت در مسیر سخت پیش‌رو را مستلزم انقلابی بودن افراد می داند، بیان کرد: این انقلاب به ‌وسیله‌ عزم راسخ مردم و نیروی های با ایمان و انقلابی همین مردم به وجود آمده است و با ایستادگی نیروهای همین مردم در برابر ابر قدرت های جهان است که این انقلاب تا به اینجا حفظ شده است.

وی تاکید کرد: ما نباید انقلابی بودن را به جناح و حزب خاصی منحصر کنیم چرا که انقلاب یک شطّ جاری است و همه‌ آحاد مردم می توانند در این مسیر با شاخص های انقلابی بودن حرکت کنند و ما باید سعی کنیم در خودمان این شاخص ها را ایجاد کنیم و حفظ کنیم، و در یک کلام انقلابی بمانیم، انقلابی فکر کنیم و انقلابی عمل کنیم.

وی اضافه کرد: کسانی که ادعای انقلابی بودن دارند بدانند شاخصه انقلابی بودن اطاعت از ولایت و رهبری است و متاسفانه ما تابه حال در عمل چیزی را از آن ها ندیده ایم.

وی در پاسخ به سوال یکی از بسیجیان حاضر در مراسم که چرا ما با وجود این همه جنایات و اقدامات رژیم آل سعود علیه ایران به این کشور حمله نمی کنیم گفت: غرب و آمریکا تلاش دارند تا تحت عناوین شیعه و سنی، قومیتها و ملیتها میان مسلمانان ایجاد اختلاف کنند، بنابراین همه باید هوشیار باشند و مسائل را با این دید مورد بررسی قرار دهند و نسبت به آنها موضعگیری کنند».

وی تصریح کرد: دشمن اصلی ما صهیونیست و آمریکا است و عربستان در حد و اندازه‌های این نیست که بخواهد ما را تهدید کند.

ارسال نظرات