بوشهر-فرمانده سپاه دشتی گفت: اگر ملت ایران در برابر خواسته‌های آمریکا عقب‌نشینی کند آن‌ها یک قدم، پا را فراتر می‌گذارند چرا که آمریکا می‌خواهد ما از جبهه مقاومت و فرهنگ غنی ایثار که مایه تداوم این نظام مقدس است، دست برداریم.
کد خبر: ۸۷۶۸۴۷۸
|
۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از  شهرستان دشتی،آمریکا می‌خواهد ما از جبهه مقاومت و فرهنگ غنی ایثار که مایه تداوم این نظام مقدس است، دست برداریم.

علی غضنفری در این مراسم ضمن اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر بی‌اعتمادی به آمریکا خاطر نشان کرد: آمریکا بدعهدی می‌کند و بارها آن را اثبات کرده است و همواره از انجام تعهدات خود به بهانه‌های مختلف سر باز زده است.

وی ادامه داد: آمریکا می‌خواهد ما از جبهه مقاومت و فرهنگ غنی ایثار که مایه تداوم این نظام مقدس است، دست برداریم.

وی با بیان اینکه عامه مردم بر بدعهدی آمریکا آگاه هستند، گفت: اگر ملت ایران در برابر خواسته‌های آمریکا عقب نشینی کنند آن‌ها یک قدم پا را فراتر می گذارند.

وی افزود: اگر سر مسائل هسته ای، موشکی، جبهه مقاومت و غیره عقب نشینی انجام شود؛ آنها خواسته جدیدی را مطرح می کنند.

غضنفری ضمن تبیین اهمیت و حساسیت مسایل فرهنگی در شهرستان اذعان داشت: مسایل فرهنگی شهرستان باید طوری باشد که مورد پسند شهدا و امامان معصوم(ع) ما باشند.

وی گفت: مسئولان فرهنگی شهرستان باید در این مسیر گام بردارند چرا که در خارج از مرزها دشمنان برای از بین بردن فرهنگ های غنی اسلامی ما دندان تیز کرده اند.

ارسال نظرات