فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر از اهداف رزمایش را حفظ انسجام گردان های الی بیت المقدس دانست و افزود: ایجاد آمادگی تخصصی و ارتقای توان رزمی و افزایش کارآمدی گردان ها جزء اولویت می باشد.
کد خبر: ۸۷۶۸۴۷۳
|
۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۰۳:۳۰

سرهنگ پاسدار سید اکبر قاسمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از رضوانشهر اظهار کرد: رزمایش گردان های الی بیت المقدس با حضور دو گردان در شهرستان رضوانشهر برگزار می شود.

وی با بیان اینکه هدف از اجرای این رزمایش اقتدار و آمادگی بسیج است گفت: در رزمایش الی بیت المقدس به همه جهانیان اعلام می کنیم که ایستادگی و آمادگی همیشگی بسیجیان و نیروهای نظامی کشور در برابر هر نوع تهدید واقعیتی است که ترس در دل دشمنان می اندازد و  امروز باید آمادگی های دفاعی خود را در برابر این زیاده خواهی ها بالا ببریم تا از شر دشمنان آسوده باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر از دیگر اهداف این رزمایش را حفظ انسجام گردان های الی بیت المقدس دانست و افزود: ایجاد آمادگی تخصصی و ارتقای توان رزمی و افزایش کارآمدی گردان ها جزء اولویت می باشد.

سرهنگ قاسمی ادامه داد: در طول زمان رزمایش پیاده روی شبانه، عملیات تاکتیک دفاع از کوی و برزن به ویژه دفاع از مراکز حساس و مهم، کنترل معابر وصولی و ورودی، اجرای گشت های عملیاتی و تورهای ایست و بازرسی انجام خواهد شد.

وی یادآور شد: جهت مقابله با نقشه های دشمن، بسیج و سپاه با اقتدار خود لرزه بر اندام دشمن انداخته و امروز چشم بینای انقلاب است، این تفکر بسیج است که نظام را از هجمه ها مصون می دارد و بسیج نهادی است که با قطب نمای بصیرت در جامعه گام بر میدارد.

فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر افزود: آمریکا تنها کشوری است که نام او به عنوان دشمن در قانون اساسی ایران برده شده و امام(ره) آمریکا را ام‌الفساد و شیطان بزرگ نامیدند.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه حفظ انقلاب همواره دشوارتر از ایجاد آن است، گفت: دشمنان ملت ایران ابتدا تهاجم سخت را در دستور کار خود قرار دادند که نمونه آن جنگ تحمیلی هشت ساله است.

وی با بیان اینکه سناریوی دشمن در اوایل انقلاب با یاری پروردگار و رهنمودهای الهی امام(ره) به شکست دشمنان انجامید، ادامه داد: سناریوی دوم دشمن هجمه به باورهای دینی و عقیدتی و حملات پیوسته سیاسی در کنار تحریم‌های فلج‌کننده اقتصادی برای ایجاد بین مردم و نظام اسلامی بوده است.

وی نفوذ را راهبرد کنونی دشمن برای تحمیل جنگ نیابتی و درگیر کردن پرونده‌های انقلاب دانست و گفت: دشمن قصد دارد ملت ایران را از باورهای خود جدا کند.

سرهنگ قاسمی افزود: دشمن می‌خواهد در کشور دو قطبی ایجاد کند و پنج گام را برنامه‌ریزی کرده که گام نخست، نفوذ و تخریب عناصر قدرت نظام و تخریب نهادهای تاثیرگذار است.

فرمانده سپاه رضوانشهر در پایان از مسئولین شهرستان،امام جمعه رضوانشهر،اعضای شورای تامین که در اجرای این رزمایش سپاه رضوانشهر را یاری نموده اند تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظرات