مسئول کمیته مطبوعات و رسانه استان مرکزی
مسئول کمیته مطبوعات و رسانه ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی گفت: رسانه های جمعی اعم از مطبوعات و خبرگزاری ها در خط مقدم مقابله با دشمنان هستند.
کد خبر: ۸۷۶۸۴۲۵
|
۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ ابوالفضل فخرالاسلام عصر امروز در نشست صمیمی اصحاب رسانه استان مرکزی با رئیس بسیج رسانه کشور با اشاره به رشد رسانه ها در مقایسه با سال های پیش از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: آنچه الان از رسانه در دنیا مطرح میشود با رسانه ای که قبل از انقلاب بوده متفاوت است.

وی افزود: رسانه ها در دنیای سلطه با تسلط بر افکار، احساسات و عواطف فرد فرد انسان ها برای دستیابی به اهداف خود تلاش دارد.

نائب رئیس بسیج رسانه استان مرکزی تصریح کرد: در دنیای امروزی تحولات فناورانه زیادی رخ داده است طوری که امروز رسانه ابزار سلطه بر جهان شده است.

فخرالاسلام با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره رسانه ها گفت: همانوطر که مقام معظم رهبری فرمودند وظیفه رسانه ها روشنگری و بصیرت افزایی به جامعه است؛ اما تا زمانی که رسانه خود دارای بصیرت نباشد در بصیرت افزایی، روشنگری و معرفت افزایی به جامعه موفق نخواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی با استفاده از ابزار رسانه ای تمام تلاش خود را برای ایجاد نا امیدی در جامعه و از بین بردن هویت اسلامی و ایرانی مردم به کار گرفته اند که این موضوع نقش رسانه ها را در برابر هجمه پر رنگ تر می کند.

مسئول کمیته مطبوعات و رسانه ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی تصریح کرد: رسانه ها با بیان دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش مهمی در وحدت و همدلی آحاد جامعه دارند؛ در این مسیر نباید از هیچ کوششی دریغ نکنند.

فخرالاسلام با اشاره به لزوم توجه بیشتر به بحث فقه رسانه گفت: الگوگیری از فرهنگ غرب در کشور رواج پیدا کرده است برای مقابله با این مسئله نیازمندیم که رسانه‌های انقلابی جدی تر باشند.

وی افزود: امروز شبکه های اجتماعی در جامعه از وضعیت خوبی برخوردار نیستند باید در این زمینه سطح آگاهی مردم افزایش یابد؛ در دنیای امروزی تهدیدات سخت جای خود را به تهدیدات نرم داده است و رسانه های جمعی اعم از مطبوعات و خبرگزاری ها در خط مقدم مقابله با دشمنان هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات