مسؤول سازمان بسیج رسانه:

کشور، محل اداره مردم با حرکت های پوپولیستی نیست

رئیس بسیج رسانه کشور با تاکید بر اینکه کشور محل اداره مردم با حرکت های پوپولیستی نیست، گفت: از مجموع 60 هزار خبرنگار بیمه شده چرا باید در این دولت 15 هزار نفر از لیست بیمه حذف شوند و کوچکترین اعتراضی هم به آن نشودحتی خود رسانه ها هم به آن کمتر پرداختند.
کد خبر: ۸۷۶۸۴۲۲
|
۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ مسعود بصیری عصر امروز در نشست صمیمی با اصحاب رسانه استان مرکزی با تاکید بر نقش رسانه در جریان سازی گفت: با توجه به وضعیت حاکم نیازمند انقلاب جدید رسانه‌ای در کشور هستیم.

وی افزود: دشمن تمام همت خود را برای اینکه بتواند ما را از تفکر انقلابی دور کند به کار بسته است؛ حوزه رسانه و فرهنگ باید پاسخ دشمن را در این مقوله بدهد در این مورد مقام معظم رهبری تاکیدات زیادی دارند.

رئیس بسیج رسانه کشور تصریح کرد: بسیج رسانه اگر در 37 سال پیش تشکیل می شد امروز در بسیاری از مسائل کشور جلوتر بودیم، بزرگترین پیروزی ها در حوزه انقلاب امروز با پیوست رسانه انجام خواهد شد.

بصیری خاطرنشان کرد: در بسیج رسانه باید هم اندیشی برای تشخیص کاستی ها صورت گیرد؛ سه اقدام گسترده تر، سازماندهی بیشتر و ارتباط عمیق تر با مربیان رسانه به صورت جدی تری باید دنبال شود.

وی افزود: برگزاری این نشست ها و جلسات فرهنگی باعث ایجاد تفکر، نبوغ و خلق ایده‌های نو می شود و در کنار آن منجر به انسجام و همدلی بیشتر می گردد.

رئیس بسیج رسانه کشور با تاکید بر عدم سکوت اصحاب رسانه در مقابل ظلم تصریح کرد: بزرگترین مخازن نفت و گاز را در کشور داریم اما چرا از آن ها بهره برداری نمی کنیم‌ این خود جای سوالی است که اصحاب رسانه باید درباره آن بنویسند و روشنگری کنند.

بصیری خاطرنشان کرد: بسیج رسانه نقش مهمی برای حفظ و حراست از اسلامیت نظام دارد؛ نظام سلطه با انواع ترفندها به دنبال این است که اسلامیت نظام را زیر سوال ببرد؛ وظیفه همه دوستداران انقلاب این است که با هر ابزاری که در اختیار دارند از آن مراقبت کنند.

وی افزود: همه باید تلاش کنیم تا بسیح رسانه به عنوان یک تشکل به موفقیت برسد و ایجاد این تشکل به خودی خود عامل پیشگیرانه برابر تهدیدات داخلی و خارجی است.

رئیس بسیج رسانه کشور با اشاره به اینکه اصحاب رسانه باید به قلم خود توجه کنند تا باکاستی ها و زیاده نویسی ها در آخرت باری بر دوش نداشته باشند؛ گفت: رسانه باید با دیدگاه دینی به رویدادها نگاه کند.

بصیری با تاکید بر اینکه کشور محل اداره مردم با حرکت های پوپولیستی نیست، گفت: از مجموع 60 هزار خبرنگار بیمه شده چرا باید در این دولت 15 هزار نفر از لیست بیمه حذف شوند و کوچکترین اعتراضی هم به آن نشودحتی خود رسانه ها هم به آن کمتر پرداختند.

وی افزود: متاسفانه دشمن با بهره گیری از ابزار رسانه جامعه ما را به خود مشغول کرده است؛ فیلم یتیم خانه گویای این واقعیت است که تمام اتفاقات موثر در سرنوشت یک مملکت توسط مردم آن سرزمین رقم می خورد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار