دبیر استانی کنوانسیون 2017 و رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان زنجان:
مهم ترین مسئله برای اجرای کنوانسیون راهنمایان گردشگری ۲۰۱۷ ، حمایت دست اندر کاران گردشگری ایران از این برنامه است.
کد خبر: ۸۷۶۸۴۰۲
|
۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، دبیر استانی کنوانسیون 2017 و رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان زنجان؛ با اشاره به ثبت نام 84 نفر از مهمانان برای شرکت در پیش تور که قزوین، زنجان و همدان در این مسیر قرار دارند گزارشی از تعداد و کیفیت درخواستی اتاق های این مهمانان داشت و به اهمیت تلاش هتلداران برای تبلیغ زنجان به این مهمانان اشاره داشت.

اویس کیانی با اشاره به اینکه زنجان اولین شهری است که در ایران این مهمانان اقامت خواهند داشت به حساس بودن این میزبانی اشاره کرد و افزود: مراکز اقامتی بایستی با هم افزایی و مشارکت بیشتر نسبت به تبلیغ مثبت و موثر برای این مهمانان اقدام نمایند تا ارتباطات آنها در راستای توسعه گردشگر ورودی به ایران هموار گردد.

وی اظهار داشت: مهم ترین مسئله برای اجرای کنوانسیون، حمایت دست اندر کاران گردشگری ایران از این برنامه است.

کیانی با اشاره به اینکه این رویداد در ششم و هفتم بهمن ماه سال جاری در زنجان برگزار خواهد شد، تصریح کرد: این رویداد 13 روز خواهد بود که در سه بخش به میزبانی ایران برگزار می شود.

همچنین در این جلسه اسکندری رئیس جامعه هتلداران زنجان، به اهمیت تلاش هتلداران برای ارتقا کیفیت خدمات و سرویس دهی به این مهمانان اشاره کرد و گفت: کیفیت این میزبانی بایستی نسبت به کمیت آن ارجحیت داشته باشد تا بتوانیم به نح شایسته و بایسته از این رویداد برای تعالی گردشگری استان استفاده کنیم و مهمانان متخصص و به نوعی مبلغ این رویداد که همگی از راهنمایان گردشگری و فعالان این صنعت از کشورهای مختلف هستند از زنجان راضی به سوی همدان راهی شوند.

در ادامه جلسه مدیران هتل های بزرگ زنجان، پارک، سپهر و پیام مخابرات نقطه نظرات خود را بیان و آمادگی خود را در جهت میزبانی شایسته از این مهمانان اعلام داشتند.

گفتنی ست، کنواسیون ۱۳۹۵ می تواند نقشی شگرف نه تنها برای راهنمایان گردشگری که برای صنعت توریسم ایران ایفا کند. این کنواسیون محکی برای تسهیلات و میزان آمادگی ایران برای میزبانی از گردشگران دنیا (با هر نوع نیازی) است.

از سویی دیگر این کنوانسیون فرصتی برای تبادل اطلاعات و آموزش میان راهنمایان گردشگری ایران با راهنمایان سایر کشورها و همچنین دیگر بازیگران عرصه صنعت گردشگری کشور خواهد بود.

ارسال نظرات