فرمانده سپاه ناحیه مقاومت زرندیه از اعزام اعضای حلقات ویژه صالحین به مشهد مقدس خبر داد و گفت: این اردوی زیارتی با هدف انسجام‌بخشی حلقات صالحین، شناخت بهتر و بیشتر نقاط قوت و ظرفیت‌ها و نیز نقاط ضعف و کمبودها برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۶۸۳۹۵
|
۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۰

سرگرد پاسدار محمد مهجوری در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج؛ از اعزام اعضای حلقه های صالحین ناحیه مقاومت زرندیه به زیارت امام خوبی ها خبر داد و گفت: با همکاری معاونت تعلیم و تربیت سپاه ناحیه شهرستان زرندیه 43 نفر از بسیجیان پایگاه های زیرمجموعه حوزه مقاومت بسیج الزهرای خواهران تحت عنوان اعضای حلقه‌های صالحین ویژه به مشهد مقدس اعزام شدند .

وی افزود: این اردو با هدف انسجام‌بخشی حلقات صالحین، تثبیت متربیان، ایجاد جذابیت جهت پذیرش اعضای جدید، آشنایی بیشتر متربیان و سرگروه ها، شناخت بهتر و بیشتر نقاط قوت و ظرفیت‌ها و نیز نقاط ضعف و کمبودها برگزار می‌شود.

سرگرد پاسدار مهجوری تصریح کرد: این اردوها نقش مهمی در تعمیق باورهای دینی جوانان و نوجوانان دارد و علاوه بر تقویت روحیه بسیجیان عضوِ حلقه های صالحین باعث افزایش جذب و ساماندهی نیروهای بسیجی خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج زرندیه ارتقاء روحیه معنوی، تربیت اخلاق ولایتی و زیارت امام علی بن موسی الرضا(ع) را از سایر اهداف این اردو عنوان کرد و گفت: ایجاد انگیزه بین سرگروه ها و متربیان حلقه های شجره طیبه صالحین و استفاده از برنامه های سیاحتی و زیارتی از دیگر اهداف این سفر زیارتی است.

وی با بیان اینکه امروزه بیشترین تهدیدی که متوجه قشر نوجوانان و جوانان است تهدید نرم است، افزود: بسیجیان با حضور در حلقه های صالحین و بالا بردن سطح معرفت خود می توانند با تهاجم نرم دشمنان مقابله می کنند و خود را از گزند دشمن حفظ کنند.

سرگرد پاسدار مهجوری تاکید کرد: اگر بخواهیم بسیجیان مطلوب و در خور شأن اسلام و انقلاب در دهه چهارم انقلاب داشته باشیم باید بسیجیان را با رویکرد انقلاب و تراز انقلابی با حضور در حلقه های صالحین بسیج تربیت کنیم.

فرمانده سپاه شهرستان زرندیه در پایان خاطرنشان کرد: زیارت حرم مطهر، نماز اول وقت حرم، کلاس تربیتی و اخلاقی، کلاس آموزشی خانواده و سبک زندگی ایرانی اسلامی از جمله برنامه‌های این اردو است.


انتهای پیام/

ارسال نظرات