رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

نتیجه تعامل با غرب توقف تمامی پروژه‌های ماهواره‌ای و فضایی کشور است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: تعامل و همزیستی با غرب معادل واقعی نفوذ است و به واسطه همین تعامل با غرب و دشمنان تمامی پروژه‌های ماهواره‌ای و فضایی در ایران متوقف شده است.
کد خبر: ۸۷۶۸۳۸۷
|
۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، عصر امروز در جمع هیئت عاشقان ولایت شهرستان محلات گفت: امروز نمودار قدرت جهانی به واسطه حضور ایران در معادلات جهانی به کلی تغییر کرده است.

وی ادامه داد: نفوذ آمریکا در دربار شاه در رژیم گذشته به قدری زیاد بود که کارمندان سفارت آمریکا برای ما وزیر انتخاب می‌کردند و مستشاران آمریکایی نه تنها در امورات نظامی بلکه در تمامی شئون کشور دارای مسئولیت بودند و همه چیز در کف قدرت آنها بود.

نقدی با اشاره به پیروزی انقلاب و تغییر رژیم حاکم در کشور اظهار کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب قدرت سیاسی آمریکا افول و در مقابل آن قدرت ایران افزایش پیدا کرد و امروز قدرت آمریکا در منطقه به خطر افتاده است چرا که با تمام توان خود وارد شده ولی نمی‌تواند تاثیرات مورد نظر خود را اعمال کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به کاهش قدرت اقتصادی آمریکا بیان کرد: در حالی که تمامی کشورها برای کارهای خود در منطقه از ایران اجازه می‌گیرند، آمریکا با دزدی، راهزنی و کلاه برداری در تلاش است اقتصاد از میان رفته خود را احیا و به دوران طلایی خود بازگرداند.

وی با اشاره به سرمایه گذاری کلان غرب برای ایجاد نا امنی در ایران گفت: دشمن به واسطه انقلاب از ما شکست خورده است و نمی‌تواند سکوت اختیار کند و اگر قدرت مقابله نظامی با ما را داشت قطعا با ما وارد جنگ نظامی رو در رو می‌شد.

نقدی با انتقاد از کسانی که دیپلماسی را عامل کنار رفتن سایه تهدید نظامی از سر ایران می‌دانند اظهار کرد: خون شهدا، ایثارگری‌های رزمندگان و اسطوره قرار گرفتن عاشورائیان برای مردم و نسل جوان کشور عامل کنار رفتن سایه تحریم از سر کشور است نه دیپلماسی و تعامل با آمریکایی که به دنبال نابودی کامل ماست.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین همچنین افزود: دشمن وحشت زده از قدرت و نفوذ ایران در منطقه است و به همین دلیل با جنگ سیاسی، اقتصادی و فرهنگی و ایجاد داعش در سوریه و جنگ در کشورهای منطقه قصد کشیدن ایران پای میز مذاکره را دارد.

نقدی با اشاره به ناتوانی دشمن در مقابله با نظام جمهوری اسلامی گفت: دشمن به واسطه نا توانی در مقابله فیزیکی با ایران به دنبال نفوذ در کشور است و نفوذ همان هربه‌ای بود که معاویه در جنگ صفین به کار برد و با قرار دادن قرآن بر سر نی اظهار برادری و مسلمانی با سپاهیان حضرت علی(ع) را کرد.

وی تعامل و همزیستی با غرب را معادل واقعی نفوذ بیان و اظهار کرد: تعامل و همزیستی مسالمت آمیز یعنی امام حسین(ع) و یزید بر سر یک سفره و باهم و در کنار هم زندگی کنند و تعامل هیچ گاه در سیره عملی ائمه و انبیاء الهی نبوده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین نفوذ و تعامل را معادل پذیرش سخنان دشمن دانست و گفت: نفوذ یعنی قبول کنیم حل معضلات و مشکلات اقتصادی و بهبود اوضاع اقتصادی کشور در گرو تعامل با آمریکا ست و تعامل با آمریکا یعنی بپذیریم تمام آنچه آمریکا از ما می‌خواهد.

وی عربستان را نمونه‌ای بارزی از تعامل با آمریکا معرفی و افزود: اگر عربستان از ابتدا با آمریکا تعامل نمی‌کرد امروز به عنوان یک ابر قدرت در زمینه صنعت نفت بود و این در حالیست که اگر آمریکا نباشد عربستان قادر به تولید حتی یک بشکه نفت نیز نیست.

نقدی دیگر نتیجه تعامل با غرب را توقف تمامی پروژه‌های ماهواره‌ای و فضایی در ایران دانست و اظهار کرد: تعامل یعنی همکاری باهم، یعنی قبول برخی محدودیت‌ها و اگر کار به همین منوال پیش رود تا چند سال آتی باید تمامی دانشکده‌ها و دانشگاه‌های هوا فضای خود را تعطیل کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توطئه دشمنان برای نابودی کشور و جوانان از درون گفت: مواد مخدر در ایران ارزان تر از همه جای دنیا عرضه می‌شود و این در حالیست که مخاطرات عرضه در ایران نیز نسبت به بسیاری از کشورهای جهان بیشتر است، اما دشمنان اراده کرده‌اند با گسترش فروش مواد مخدر در ایران به جوانان این کشور ضربه بزنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در خاتمه با اشاره به وجود مشکلات فراوان اقتصادی و مشکلاتی در زمینه اشتغال گفت: مسئولین شهرستان با همراهی، همدلی و تعامل با بسیج سازندگی موانع را از سر راه ایجاد شغل برای جوانان بردارند زیرا در شرایط کنونی کشور نباید به دنبال استخدام باشیم بلکه باید با تلاش و کوشش زمینه اشتغال برای دیگران را نیز فراهم کنیم.


انتهای پیام/

ارسال نظرات