مدیرکل تعاون کارورفاه اجتماعی استان زنجان:

آموزش فنی و حرفه ای ضرورت دستیابی به اشتغال پایدار می باشد

آموزش فنی و حرفه ای از رکن های مهم و اساسی برای ورود افراد به بازار کار و دستیابی به شغل های پایدار و باثبات محسوب می شود.
کد خبر: ۸۷۶۸۳۸۰
|
۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل تعاون کارورفاه اجتماعی استان زنجان گفت: آموزش فنی و حرفه ای از رکن های مهم و اساسی برای ورود افراد به بازار کار و دستیابی به شغل های پایدار و باثبات محسوب می شود.

احمد غریوی در جلسه ساماندهی نیروی کار افزود: مهارت و فناوری یکی از عامل های اصلی رشد و توسعه ی اقتصادی پایدار در کشورها به شمار می رود. به همین منظور آموزش های فنی و حرفه ای، نقش مهمی را در افزایش اشتغال مولد، بهبود فضای کسب و کار، استفاده ی بهینه از فرصت ها و افزایش کارایی اقتصاد مقاومتی در درون جامعه بر عهده دارد.

وی اظهارداشت: این آموزش های مهارتی زمینه ساز ایجاد حرفه های با ثبات است و از پدید آمدن شغل های کاذب و ناپایدار که توسعه ی همه جانبه ی کشور را هدف قرار می دهد و سبب آسیب های مختلف اجتماعی می شود، جلوگیری به عمل می.

مدیرکل تعاون کارورفاه اجتماعی استان زنجان تصریح کرد: آموزش های فنی و حرفه ای، افراد را با توجه به شرایط اقتصادی جامعه آماده ی ورود به بازار کار می کند و بدین شکل مهارت های عمومی بازار کار و صنعت را مورد توجه قرار می دهد و کارایی افراد را با توجه به تغییرات تکنولوژیکی به روز می کند

ارسال نظرات