فرماندار شهرستان زنجان:

ورزشکاران الگوهای جامعه هستند

ورزشکاران الگوهای جامعه هستند، خوشبختانه ورزشکاران زنجانی علاوه بر اینکه در عرصه ورزشی توانمند هستند تمام تلاش خود را برای داشتن روحیه پهلوانی انجام می‌دهند.
کد خبر: ۸۷۶۸۳۶۹
|
۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، سرپرست فرمانداری شهرستان زنجان در جلسه دیدار با ورزشکاران و قهرمانان زنجان با بیان اینکه ورزشکاران در کنار قهرمانی باید پهلوان هم باشند، گفت: اظهار کرد: فرمانداری زنجان در حد توان در زمینه رفع مشکلات ورزشکاران مشارکت خواهد کرد.

بیات با اشاره به اینکه اداره ورزش و جوانان دیداری بین ورزشکاران و استاندار زنجان برگزار کند، افزود: باید از همه توان برای پشتیبانی و حمایت از ورزشکاران استفاده شود.

وی با بیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس و پس از آن مردم به رزمندگان و ایثارگران افتخار می‌کردند، اضافه کرد: امروز نیز ورزشکاران ایثارگران جامعه بوده و موفقیت‌هایشان مایه شادی مردم است.

سرپرست فرمانداری شهرستان زنجان با اشاره به اینکه قهرمانی کار آسانی نیست، بیان کرد: قهرمانان برای موفقیت در عرصه‌های ورزشی تلاش‌های زیادی کشیده و سختی‌های فراوانی را متحمل شده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: این افراد با کسب افتخار موجب شادی زنان و مردان می‌شوند.

سرپرست فرمانداری شهرستان زنجان با بیان اینکه ورزشکاران با افتخارات خود موجب ایجاد باور و اعتماد به نفس در جامعه می‌شوند، تصریح کرد: قهرمانان شادی را به جامعه ارمغان می‌آورند.

بیات با اشاره به اینکه الگو شدن در جامعه کار خیلی سختی است، افزود: جامعه از این افراد انتظار دارد در کنار قهرمانی پهلوان هم باشید.

وی با اشاره به اینکه الگو بودن و الگو ماندن کار خیلی سختی است، اظهار کرد: خوشبختانه ورزشکاران زنجانی علاوه بر اینکه در عرصه ورزشی توانمند هستند تمام تلاش خود را برای داشتن روحیه پهلوانی انجام می‌دهند.

ارسال نظرات