خبرهای داغ:
مدیر اطلاع‌رسانی و ارتباطات جشنواره هنر آسمانی:

بانک اطلاعات طلاب هنرمند ایجاد می‌شود

مدیر اطلاع‌رسانی و ارتباطات جشنواره هنر آسمانی از ایجاد بانک اطلاعات طلاب هنرمند در آینده خبر داد.
کد خبر: ۸۷۶۸۳۵۷
|
۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، رمضانعلی بذرافشان ظهر امروز در نشست مطبوعاتی با اشاره به افراد مجاز شرکت در پنجمین جشنواره هنر آسمانی گفت: فراخوان این جشنواره ویژه طلاب منتشر شده، طلاب دارای پرونده تحصیلی به عنوان شرکت‌کننده می‌توانند اثر خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

وی با اشاره به دقت در هویت ارسال‌کننده آثار افزود:‌ برخی اوقات اثر برای فردی است، ولی از سوی فرد دیگری ارسال می‌شود، اینگونه افراد باید در نظر داشته باشند جوایز به صاحب اصلی اثر تعلق می‌گیرد.

مدیر اطلاع‌رسانی و ارتباطات جشنواره هنر آسمانی از ایجاد بانک اطلاعات طلاب هنرمند خبر داد و اضافه کرد: آثار هنرهای تجسمی به صاحبان اثر برگردانده می‌شود ولی در زمینه دیگر آثار از مجموعه آثار ادبی و هنری طلاب در قالب بانک اطلاعات طلاب هنرمند ایجاد می‌شود که به عنوان آرشیو از آن استفاده خواهد شد.

وی با بیان اینکه داوری آثار در سه مرحله انجام می‌شود،‌ ادامه داد: داوران از کارشناسان و متخصصان حوزوی و دانشگاهی هستند، در مرحله ابتدایی منطبق بودن آثار با ویژگی‌های فراخوان و مرتبط بودن با موضوع بررسی می‌شود، مرحله دوم داوری میانی و مرحله سوم داوری نهایی است.

بذرافشان با بیان اینکه آثار به صورت الکترونیک دریافت می‌شود، تصریح کرد: به جز آثار حجمی که شخص باید به ثبت‌نام و توصیف اثر از طریق فضای الکترونیک بپردازد و سپس اصل اثر را به صورت فیزیکی ارسال کند، برای آثار دیگر ثبت‌نام، اعلام نتایج و ارتباط طلاب از طریق سایت جشنواره صورت می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: افراد می‌توانند از طریق سایت جشنواره به آدرس www.honareasemani.ir پست الکترونیک و شماره همراه خود را ارسال کنند ‌تا اطلاعات مرتبط با جشنواره برای آنها ارسال شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار