خبرهای داغ:
رئیس ستاد اربعین حسینی سپاه صاحب‌الزمان (عج) از راه‌اندازی موکبی توسط مردم اصفهان در کربلای معلی برای پذیرایی از زائران اربعینی حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) خبر داد.
کد خبر: ۸۷۶۸۲۹۸
|
۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷


به گزارش خبرگزاری بسیج،رئیس ستاد اربعین حسینی سپاه صاحب‌الزمان (عج) اظهار کرد: موکبی با ظرفیت اسکان هفت هزار نفر با عنوان موکب صاحب‌الزمان (عج) برای ایام اربعین حسینی در کربلای معلی در حال برنامه‌ریزی و اجرا است.

محمدحسین عابدینی بابیان اینکه همه مردم علاقه‌مند هستند تا خدمتی هرچند کوچک به زائران حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) انجام دهند، گفت: جمعی 200 نفره از عاشقان امام حسین (ع) از اصفهان به زائران اربعینی اباعبدالله‌الحسین (ع) در قالب این موکب خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی از ارائه پنج هزار وعده غذایی در سه وعده صبحانه، ناهار و شام به‌صورت روزانه در این موکب خبر داد وگفت: برای اسکان افراد چادرهایی زده‌شده و عایق‌بندی مناسب نیز صورت گرفته است، همچنین وسایل گرمایشی هم تدارک دیده‌شده است.

رئیس ستاد اربعین حسینی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان بابیان اینکه کلیه خدمات موردنیاز یک زائر در موکب در نظر گرفته‌شده است، اظهار کرد: سرویس‌های بهداشتی و استحمام هم در این موکب برای رفاه حال زائران تدارک دیده‌شده است.

عابدینی در خصوص محدود استقرار این موکب گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده محل استقرار موکب در فاصله سه هزار متری حرم مطهر حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) در جاده حُر خواهد بود.

وی تأکید کرد: همه‌کسانی که در این وادی وارد می‌شوند به دنبال ایجاد ظرفیتی برای خدمت‌رسانی خالصانه به زائران حضرت سید و سالار شهیدان هستند.

رئیس ستاد اربعین حسینی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان بابیان اینکه از 18 آبان پذیرش زائر در موکب آغاز می‌شود گفت: این موکب تا دو روز بعد از اربعین حسینی برپا خواهد بود.

عابدینی بابیان اینکه در این موکب گروه‌های درمانی هم در نظر گرفته‌شده است، اظهار کرد: گروه‌های پزشکی شامل تیم خواهر و برادر است تا در صورتی که خدای ناکرده برای یکی از زائران مشکلی پیش آمد به آن‌ها سرویس درمانی داده شود.

وی با اشاره به اهمیت برنامه‌های فرهنگی گفت: گروه فعال فرهنگی هم برای موکب صاحب‌الزمان (عج) در نظر گرفته‌شده است که فعالیت آن‌ها از برپایی نماز جماعت تا برگزاری سخنرانی‌های مذهبی و روشنگرانه و مداحی می‌شود.

رئیس ستاد اربعین حسینی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان بابیان اینکه تمام تمهیدات نیروی انسانی و تجهیزاتی برای این موکب که توسط مردم اصفهان برپا می‌شود برنامه‌ریزی و دیده‌شده است، اظهار کرد: مردمی که علاقه‌مند به کمک به این موکب هستند می‌توانند از طریق شماره حساب 29-10189652-43-1453 و شماره کارت  9544-4915-8110-6273 نزد بانک انصار و تحت عنوان ستاد اربعین حسینی سپاه صاحب‌الزمان (عج) کمک‌های مالی خود را برای پذیرایی هر چه‌بهتر از زائران اباعبدالله‌الحسین (ع) انجام دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها