ماموریت اجرای رزمایش الی بیت المقدس سپاه بابلسر، ششم و هفتم آبان ماه در پادگان شهیدان نوبخت به استعداد دو گردان متشکل از بسیجیان غیور و سلحشور از حوزه‌های مقاومت صاحب الزمان وخمینی روح الله به مدت دو روز با اجرای برنامه‌های متنوع برپا خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۶۸۲۹۲
|
۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، فرمانده سپاه بابلسر گفت: از آنجا که انقلاب اسلامی از بدو پیروزی تا به امروز با این چالش‌های ایجاد شده توسط دنیای استکبار روبه‌رو بوده به دلیل دفاع از خود نیازمند یک نیروی مقتدر مسلح بوده که از حداکثر توانایی در مواجهه و مقابله با دشمنان برخوردار است.

سرهنگ پاسدار سید موسی حسین نژاد صبح امروز درجلسه ستاد برگزاری رزمایش الی بیت المقدس، با اشاره به برگزاری رزمایش الی بیت المقدس در این شهرستان اظهار داشت: امروز یکی از راهبردهای اساسی دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی برای گسترش سلطه و سیطره در کشورهای دنیا، کاربرد گزینه نظامی چه در حرف و در عمل بوده است.

وی افزود: از این رو اگر کشوری بخواهد از استقلال و هویت خود صیانت کند باید بتواند یک نیرویی در ابعاد معنوی ونظامی تربیت کرده تا در مقابل حملات دشمنان، از خود دفاع و مقاومت کند.

حسین‌نژاد بیان کرد: یکی از نیروهای مسلح مقتدر، گردان‌های بیت المقدس بوده که از بارزترین وظایف آنان می‌توان به دفاع سرزمینی اشاره کرد که هرگاه خطری کشور ما را تهدید کرد وارد صحنه شده و اقدامات لازم را به جا و به‌هنگام با توجه به ماموریتی که به آنان داده می‌شود انجام دهند.

فرمانده سپاه بابلسر یادآور شد: به همین منظور برای حفظ و هماهنگی و وحدت رویه گردان‌های رزم و عملیات و به جهت حفظ و آمادگی جسمانی و ایجاد بستری مناسب جهت حضوری موفق و هماهنگ برای بسیجیان گردان‌های بیت المقدس، ماموریت اجرای رزمایش الی بیت المقدس سپاه بابلسر، ششم و هفتم آبان ماه در پادگان شهیدان نوبخت به استعداد دو گردان متشکل از بسیجیان غیور و سلحشور از حوزه‌های مقاومت صاحب الزمان وخمینی روح الله به مدت دو روز با اجرای برنامه‌های متنوع برپا خواهد شد.

وی با بیان اینکه هر رزمایش اهداف و پیامی را اعلام می‌دارد، خاطرنشان کرد: اهدافی که در این رزمایش به دنبال آن هستیم، ساماندهی و آموزش رزمی به منظور حفظ و انسجام گردان‌های بیت المقدس و نمایش اقتدار بسیجیان و ارزیابی سطح توانایی آنها در انجام ماموریت‌ها آنهم در شرایط عملی و میدانی و ایجاد آمادگی ذهنی و رصد تهدیدات و ارتقای بیش از پیش وحدت در بین نیروهای بسیجی و فرماندهان گردان ها و گروهان‌ها‌ست.

فرمانده سپاه بابلسر افزود: پیام این رزمایش آمادگی کامل و صد در صد نیروهای بسیجی تحت فرماندهی مقام معظم رهبری برای مقابله با تهدیدات دشمن و تهاجم احتمالی بیگانگان به سر حدادت مرزی مهین عزیزمان و دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی خواهد بود.

حسین‌نژاد اضافه کرد: گزینه‌های روی میزی که دولتمردان آمریکا و قدرت‌های پوشالی دنیا از آن سخن می‌گویند، پاسخش امروز در اینجا و در نمایش قدرت رزمی و عملیاتی نیروی بسبج است.

وی بیان کرد: بسیجیان شرکت‌کننده در این رزمایش از لحاظ آمادگی در حد قابل قبول  و مطلوبی قرار دارند و با توجه به زحماتی که فرماندهان حوزه‌ها وگردان‌ها و به ویژه معاونت عملیات ناحیه متقبل شده مهارت‌های لازم را در این زمینه احراز کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها