خبرهای داغ:
شریعتی از انفجار توأم با حریق زیرزمین منزل مسکونی واقع در خیابان جی خبر داد و گفت: متأسفانه از این زیرزمین به‌عنوان کارگاه تولید مواد مخدر صنعتی استفاده می‌شده است که سه نفر هم در این حادثه دچار سوختگی شده بودند.
کد خبر: ۸۷۶۸۲۷۶
|
۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج،مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان پیرامون حادثه انفجار در منزل مسکونی اظهار کرد: یک مورد انفجار توأم با حریق زیرزمین منزل مسکونی واقع در خیابان جی خیابان شهروند مقارن ساعت 15:09 به ستاد فرماندهی اطلاع داده شد که بلافاصله اکیپ عملیاتی ایستگاه چهار و افسر کشیک وقت به محل اعزام شدند.

محمد شریعتی در ادامه توضیح داد: پس از حضور اکیپ عملیاتی در محل، شاهد سوختگی سه نفر جوان مذکر و حریق زیرزمین منزل مسکونی که به‌عنوان کارگاه تولید مواد مخدر صنعتی مورداستفاده قرار می‌گرفت، بودند.

وی بابیان اینکه بلافاصله پس از حضور اکیپ عملیاتی اقدام به اطفاء زیرزمین منزل مسکونی آغاز شد، گفت: این زیرزمین به‌ظاهر به‌عنوان کارگاه تعمیر لوازم صوتی تصویری و گوشی تلفن همراه بود ولی به‌عنوان کارگاه تولید مواد مخدر صنعتی و تجهیزات متعلقه مورداستفاده قرار می‌گرفته است.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان ادامه داد: دو نفر از اشخاص مذکور با هماهنگی لازم توسط عوامل اورژانس شهر به بیمارستان انتقال داده شدند و یک نفر دیگر به‌محض حضور عوامل آتش‌نشانی و اورژانس در محل باوجود سوختگی شدید از محل متواری شد.

شریعتی اظهار کرد: پس از پاک‌سازی کامل محل، این محل برای ادامه روند تحویل عوامل انتظامی گردید.

وی از در حال بررسی بودن علت این انفجار توسط تیمی از کارشناسان حریق سازمان خبر داد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها