خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام حاج احمد پناهیان در اهواز:

عده‌ای در داخل کشور می‌خواهند برخلاف دستورخدا از مبارزه با استکبار کوتاه بیایند

این کارشناس مذهبی گفت:امروز عده‌ای در داخل کشور از ما می‌خواهند که از دستور قرآن و پیامبر برای مبارزه با مستکبرین عالم کوتاه بیاییم و با نرمش و خواهش از او برای مشارکت در دنیا اجازه بگیریم!
کد خبر: ۸۷۶۸۲۵۶
|
۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱
به گزارش بسیج حجت‌الاسلام حاج احمد پناهیان در یادواره 75 شهید دانشگاه شهید چمران اهواز اظهار داشت: بعد از مجاهدت‌های 124 هزار پیامبر و میلیون‌ها جان‌عزیز که در طول تاریخ برای "نه" به‌غیراز خدا قربانی شده‌اند امروز عده‌ای در دانشگاه‌ها و محافل می‌گویند چاره‌ای نیست باید دم کدخدا را داشت.

وی ادامه داد: پیامبر اسلام رسول حماسه و انقلاب بود او آمده بود تا تمام ادیان و اقوام را در مقابل با حاکمیت طاغوت متحد کند.

این کارشناس مذهبی تأکید کرد: داعش یک گروه تندرو و افراطی نیست این‌که داستان دروغ است که می‌خواهند به خورد ما بدهند و بگویند این جریان را افراط‌وتفریط دینی درست کرده است این‌یک دروغ بزرگ است آنها ادامه خط استکبار در عالم هستند.

وی ادامه داد: امروز عده‌ای در داخل کشور از ما می‌خواهند که از دستور قرآن و پیامبر برای مبارزه با مستکبرین عالم کوتاه بیاییم و با نرمش و خواهش از او برای مشارکت در دنیا اجازه بگیریم!


حاج احمد پناهیان خاطرنشان ساخت: مسلک اهل‌بیت این بود که کودکان خود را از کودکی آموزش نظامی می‌دادند اما امروز برخی در کشور به دنبال حذف آموزش نظامی و دفاعی دانش آموزان هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار