در گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی مسئولین بسیج دانش آموزی شاهرود با امام جمعه این شهر دیدار کردند.
کد خبر: ۸۷۶۸۲۵۵
|
۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، فرماندهان و شورای حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی حوزه ایمان و کوثر و فرماندهان واحدهای بسیج با امام جمعه شاهرود دیدار کردند.

در این دیدار که مسئول نمایندگی ولی فقیه و جانشین سپاه شاهرود و هیئت همراه نیز به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی حضور داشتند، سرهنگ پاسدار حسین یارمحمدی در سخنانی با اشاره به دو حوزه کوثر و ایمان در شاهرود اظهار کرد: برنامه ها و فعالیت های بسیج دانش آموزی در راستای انتقال فرهنگ دانش آموزان بویژه تفکر بسیجی که آینده ساز نظام انقلاب هستند و با توجه به هدف سازمان بسیج تشکیل ارتش بیست میلیونی و حفظ دستاوردهای نظام فعالیت ها بر عهده بسیج دانش آموزی است.

وی افزود: برنامه های شاخص در بسیج دانش آموزی صالحین،یاوران ولایت،آیه های تمدن،یادواره شهدا و اجرای برنامه در هفته بسیج دانش آموزی است.

یارمحمدی خاطر نشان کرد: پرورش مدیران کشور با توجه به انتقال فرهنگ و تفکر بسیجی و کمک به آموزش و پرورش برای عهده داری مسئولیت آینده نظام با توجه به ویژگی و شرایط نوجوانان و جوانان و تفاوت جنسیت از اهمیت ویژه برخوردار است.

جانشین سپاه شاهرود با تاکید بر زیربنایی بودن قشر دانش آموزی گفت: بسیج دانش آموزی زیر بنای اقشار و سنگ بنای بسیج و دورازه ورد نیروها به بسیج می باشد و چندسالی است که تلاش شده فرماندهان واحدهای پیشگام دانش آموزان توانمند انتخاب شوند.

وی افزود: این دانش آموزان در دوره های مختلف شرکت داده می شوند تا فرمانده واحد دانش آموزی را عهده دار شوند و پرورش نسل جوان تراز انقلاب اسلامی در این مسیر محقق خواهد شد.

در این دیدار سرهنگ جمال الدین غنایی و فرشته حسنی فرمانده حوزه های بسیج دانش آموزی ایمان و کوثر نیز به ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده از جمله در موضوع بسیج سازندگی و اردوهای هجرت،برنامه های علمی و لیگ و مسابقات علمی و آیه های تمدن و صالحین و روایتگری پرداختند.

حجت الاسلام علی شریفی نیز در این جلسه با بیان اینکه دانش آموزان ما رهروان امام سجاد هستند بر انجام برنامه های عقیدتی سیاسی و معرفتی بصیرت توسط نمایندگی ولی فقیه می باشد.

برخی از فرماندهان واحدهای بسیج دانش آموزی شاهرود نیز در این دیدار گزارشی از فعالیت های خود در واحد آموزشی ارائه نمودند.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها